Puma Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 (bewerkt) #=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=# Chicken PatrolKippen patrouilleren op de straat!#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#Auteur: Puma"Huh? Hoe? Wat"Kippen 'lopen' rond op straat alsof ze een voertuig zijn.#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=##=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#Download!#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#=#Een klein 'cadeautje' voordat ik op vakantie ga (morgen, 12 juli).Fijne vakantie! Bewerkt: 10 juli 2008 door Puma Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 mijn god, jij bedenkt het zo goed . Maar wat vervangt het? Peds? Geweldig gedaan _O_ Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Dit doet mij denken aan Counter Strike 1.6 Daar kon je ook mensen in kippen veranderen als je de admin was en die lijken best wel op die kippen. (die van jouw zijn meer gedetailleerd) Reageren
FerryN Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 mijn god, jij bedenkt het zo goed . Maar wat vervangt het? Peds? Geweldig gedaan _O_ Nee, de RCCAM, die RC Plantenbak. Met de Cargrp, komen ze overal op de weg. Zeer leuk Puma, ik moet maar eens naar de SA cd gaan zoeken. Later, Reageren
dutchgod Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Ik zou niet weten hoe dat moet dus, zou iemand kunnen kijken of je er voor kan zorgen dat je er op kan rijden Reageren
StijnGTA Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 zéér mooi gedaan jij heb orgin???le ide??n Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Hahahaha nu moet je het nog effe zo maken dat je ze kan afknallen en dat ze kakelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.