GTA Monster Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Hoi, ik heb snel (5-10 min.) een signature in mekaar geflanst. Dit is em: Reageren
GTA Monster Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Please, iemand, reageer please! Ik wacht op een rating! Reageren
Bossinkje Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Een erg leuke sig. Het eerste wat erg opvalt is de achtergrond, die is erg leuk. De tekst valt door de achtergrond minder op. Ook vind ik de sig verder nogal simpel. Je hebt een achtergrond gekozen, en er een standaard tekst over gegooid. 7.1/10 Reageren
GTA Monster Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 (bewerkt) Nou ja, in Paint.NET is het een beetje geavanceerd met Neon Highways:P. Dit effect heb met een Noise gedaan en dan ingezoomt. Edit: Bedankt voor het commentaar! Bewerkt: 12 juli 2008 door GTA Monster Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Sorry hoor, maar ik vind het er niet uitzien.. Het achtergrond is gewoon een paar kleuren bij elkaar gemengt, en die passen ook nog niet eens bij elkaar. Het lettertype is heel standaard, en het is nog wit ook, dat past er al helemaal niet bij. Ik raad je écht aan om nog een paar Tut's te volgen. Rate: 3/10 Sorry. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Sorry hoor, maar ik vind het er niet uitzien..Het achtergrond is gewoon een paar kleuren bij elkaar gemengt, en die passen ook nog niet eens bij elkaar. Het lettertype is heel standaard, en het is nog wit ook, dat past er al helemaal niet bij. Ik raad je écht aan om nog een paar Tut's te volgen. Rate: 3/10 Sorry. Hier zijn geen tut's voor Paint.NET Reageren
Timske Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Sorry hoor, maar ik vind het er niet uitzien..Het achtergrond is gewoon een paar kleuren bij elkaar gemengt, en die passen ook nog niet eens bij elkaar. Het lettertype is heel standaard, en het is nog wit ook, dat past er al helemaal niet bij. Ik raad je écht aan om nog een paar Tut's te volgen. Rate: 3/10 Sorry. Hier zijn geen tut's voor Paint.NET Volgens mij heb je maar wat gedaan? En is dit eruit gekomen Reageren
Kloep Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Ik vind hem niet echt denderen mooi ofzow, De tekst is te standaard en de kleuren vind ik niet mooi, er zijn te veel verschillende kleuren naar mijn mening. Ik geef je een 4/10. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Sorry hoor, maar ik vind het er niet uitzien..Het achtergrond is gewoon een paar kleuren bij elkaar gemengt, en die passen ook nog niet eens bij elkaar. Het lettertype is heel standaard, en het is nog wit ook, dat past er al helemaal niet bij. Ik raad je écht aan om nog een paar Tut's te volgen. Rate: 3/10 Sorry. Hier zijn geen tut's voor Paint.NET Volgens mij heb je maar wat gedaan? En is dit eruit gekomen Wat lieg je! Klik maar hier! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.