Jump to content

Valsspelen met MTASA


Bierbuikje

Recommended Posts

Zijn er mogelijkheden om vals te kunnen spelen met MTASA? Behalve de "/bind" control weet ik verder niets. Zou iemand wat info willen geven over vals spelen? Of tips om anderen te slim af te zijn?

Alvast bedankt :dans:

(gelieve dit topic niet te sluiten, het is hetzelfde alsof ik cheats/tips/tricks zou vragen over de normale san andreas. bovendien denk ik niet dan mta auteursrecht hebben op het programma, omdat ze simpelweg gebruik maken van san andreas waar denk ik wel auteursrecht op staat.)

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn programma's waarmee je kan cheaten in de multi-player mods deze zijn naar mijn weten niet specifiek ontwikkeld om voor MTA of SA:MP te werken dus werken ook gewoon met de singele player. Ik zou daar dus eens op zoeken. Ik heb er zelf nooit achter gezogd en ik wil er ook niets van weten.

Als je het hebt over commands als /bind deze zijn niet op alle servers mogelijk om dat dit command een optie is het kan zelfs zijn dat het command in server x iets anders doed dan op server y. Voor deze commands kijk je beter in de help van de server. Normaal opent er een GUI venster als je /help typt dacht ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Cheaten. Nooit doen, want in alle servers geld: cheats = ban. Cheaten is zielig.

En het commando /bind is hardcoded in mta, dat betekend dat het in mta zelf zit en niet te veranderen is. met /bind kan je toetsen binden aan een commando met wat argumenten.

Bijvoorbeeld: /bind f4 say Heeeey!!

als je op f4 drukt zeg je in de chat: Heeeey!!

Link to comment
Delen op andere websites

Cheaten. Nooit doen, want in alle servers geld: cheats = ban. Cheaten is zielig.

En het commando /bind is hardcoded in mta, dat betekend dat het in mta zelf zit en niet te veranderen is. met /bind kan je toetsen binden aan een commando met wat argumenten.

Bijvoorbeeld: /bind f4 say Heeeey!!

als je op f4 drukt zeg je in de chat: Heeeey!!

Ahzo dan heb ik weer iets bijgeleerd ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

De EULA zit alleen op de .exe bestanden van GTA SA. En niet op de andere dingen volgens mij. :) (Ik had die een keer voor de lol gelezen)

Maar ik heb geen mening over cheaten :rolleyes:

Restrictions. Other than as provided specifically in this Agreement, You are not permitted to copy or otherwise reproduce the SOFTWARE or ACCOMPANYING MATERIALS; modify or prepare derivative copies based on the SOFTWARE or ACCOMPANYING MATERIALS; distribute copies of the SOFTWARE or ACCOMPANYING MATERIALS by sale or other transfer of ownership; rent, lease, or lend the SOFTWARE or ACCOMPANYING MATERIALS; or to display the SOFTWARE or ACCOMPANYING MATERIALS publicly. You are expressly prohibited from transmitting the SOFTWARE or ACCOMPANYING MATERIALS electronically or otherwise over the Internet or through any other media or to any other party. You are expressly prohibited from selling or using any characters or other components of the game for any purpose. You are expressly prohibited from selling or otherwise profiting from any levels, add-on packs, sequels or other items based upon or related to the SOFTWARE and ACCOMPANYING MATERIALS or created by utilization of the SOFTWARE's level editor. If you create levels, add-on packs, sequels or other items to the Software using the SOFTWARE's level editor, including the construction of new levels (collectively, the "Modifications"), you are subject to the following restrictions: (i) the SOFTWARE's level editor and associated development tools and documentation (collectively "SDK") are considered separate from the SOFTWARE in the sense that they are not guaranteed or supported by the OWNER. However, the OWNER retains all copyrights and intellectual rights to the SDK, as stated in this license. (ii) your Modifications must require a full, registered copy of the Software to run; (iii) you may not distribute a Modification that contains an executable file which has been changed or modified in any way; (iv) your Modifications must not contain any libelous, defamatory or other illegal material, material that is scandalous or invades the rights of privacy or publicity of any third party, or contain any trademarks, copyright-protected work or other property of third parties; (v) your Modifications must be distributed solely for free. Neither you nor any other person or party may sell them to anyone, commercially exploit them in any way, or charge anyone for using them without a license from the OWNER. OWNER encourages noncommercial distribution of quality Modifications. If you desire to commercially distribute your Modifications, please contact OWNER at the address below for the terms and conditions under which the Modifications may be commercially distributed; (vi) your Modifications shall not be supported by the OWNER. The prohibitions and restrictions in this Section apply to anyone in possession of the Software or any of your Modifications. YOU ARE NOT PERMITTED TO REVERSE ENGINEER, DECOMPILE OR DISASSEMBLE THE SOFTWARE IN ANY WAY. Any copying of the SOFTWARE or ACCOMPANYING MATERIALS not specifically allowed in this Agreement is a violation of this Agreement.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Cheaten. Nooit doen, want in alle servers geld: cheats = ban. Cheaten is zielig.

En het commando /bind is hardcoded in mta, dat betekend dat het in mta zelf zit en niet te veranderen is. met /bind kan je toetsen binden aan een commando met wat argumenten.

Bijvoorbeeld: /bind f4 say Heeeey!!

als je op f4 drukt zeg je in de chat: Heeeey!!

Ahzo dan heb ik weer iets bijgeleerd ^_^

Dat voorstel van jou wist ik niet dat "say" er ook bij hoord ^_^

Ik doe altijd:

"/bind \ flip"

"/bind ] au 1010" (nitro)

"/bind [ repair"

"/bind p au 1087" (hydraulics glitch kan je hiermee uitvoeren)

"/bind ; afk" (airbrake)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar dat is gewoon gebruik maken van mogelijkheden van de server en mta commando's. Onder vals spelen versta ik cheats voor gta gebruiken, en online moet je dat nooit doen. Tenminste niet op mijn server XD

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Zijn er mogelijkheden om vals te kunnen spelen met MTASA? Behalve de "/bind" control weet ik verder niets. Zou iemand wat info willen geven over vals spelen? Of tips om anderen te slim af te zijn?

Alvast bedankt :dans:

(gelieve dit topic niet te sluiten, het is hetzelfde alsof ik cheats/tips/tricks zou vragen over de normale san andreas. bovendien denk ik niet dan mta auteursrecht hebben op het programma, omdat ze simpelweg gebruik maken van san andreas waar denk ik wel auteursrecht op staat.)

DUS JE BENT EEN NEURT DIE WIL CHEATEN ZIELIG HOOR

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn er mogelijkheden om vals te kunnen spelen met MTASA? Behalve de "/bind" control weet ik verder niets. Zou iemand wat info willen geven over vals spelen? Of tips om anderen te slim af te zijn?

Alvast bedankt :dans:

(gelieve dit topic niet te sluiten, het is hetzelfde alsof ik cheats/tips/tricks zou vragen over de normale san andreas. bovendien denk ik niet dan mta auteursrecht hebben op het programma, omdat ze simpelweg gebruik maken van san andreas waar denk ik wel auteursrecht op staat.)

DUS JE BENT EEN NEURT DIE WIL CHEATEN ZIELIG HOOR

Ik wil wel eens weten hoe het is om te cheaten. De nerd hier ben jij. Wie zegt dat ik gelijk voor altijd cheat? Ga weg als je niets zinnigs te melden hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je wilt weten hoe het is om een cheater te zijn vraag dan al die mensen die gebanned zijn op mijn server. Die voelen zich aardig kut en spammen me hele forum vol met 'Please unban! i willl never cheat again'.

Cheaten is erg dom.

Link to comment
Delen op andere websites

(gelieve dit topic niet te sluiten, het is hetzelfde alsof ik cheats/tips/tricks zou vragen over de normale san andreas. bovendien denk ik niet dan mta auteursrecht hebben op het programma, omdat ze simpelweg gebruik maken van san andreas waar denk ik wel auteursrecht op staat.)
Ze hebben degelijk wel wat te zeggen over hun eigen geschreven software. En laat het multiplayer gedeelte nou hun eigen code wezen...
De EULA zit alleen op de .exe bestanden van GTA SA. En niet op de andere dingen volgens mij. :) (Ik had die een keer voor de lol gelezen)
Moet je voor de grap toch is beter kijken tijdens de installatie van MTA...
Maar ik heb geen mening over cheaten :rolleyes:
Als mta:vc zuigt bezoeker moet je dat niet doen nee :')
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Zijn er mogelijkheden om vals te kunnen spelen met MTASA? Behalve de "/bind" control weet ik verder niets. Zou iemand wat info willen geven over vals spelen? Of tips om anderen te slim af te zijn?

Alvast bedankt :dans:

(gelieve dit topic niet te sluiten, het is hetzelfde alsof ik cheats/tips/tricks zou vragen over de normale san andreas. bovendien denk ik niet dan mta auteursrecht hebben op het programma, omdat ze simpelweg gebruik maken van san andreas waar denk ik wel auteursrecht op staat.)

DUS JE BENT EEN NEURT DIE WIL CHEATEN ZIELIG HOOR

Cheaten is idd niet echt geweldig maar zelf hacks maken is wel vet.

However ik speel geen MTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je wilt weten hoe het is om een cheater te zijn vraag dan al die mensen die gebanned zijn op mijn server. Die voelen zich aardig kut en spammen me hele forum vol met 'Please unban! i willl never cheat again'.

Cheaten is erg dom.

Ja dan komen ze aan met My brother was playing enzo... very noob :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nog een handig bind command. ^_^

typ: /bind k au 1087

In de lucht moet je dan de heletijd op de k drukken.[snel achter elkaar]

Dan blijf je langer in de lucht zweven, en je kan dan salto's maken ook! :D

Dit werkt alleen voor auto's.

Bewerkt: door Jockie
Link to comment
Delen op andere websites

Nog een handig bind command. ^_^

typ: /bind k au 1087

In de lucht moet je dan de heletijd op de k drukken.[snel achter elkaar]

Dan blijf je langer in de lucht zweven, en je kan dan salto's maken ook! :D

Dit werkt alleen voor auto's.

Ligt eraan op welke server je speelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...