SNIPER44 Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 hallo iedereen Ik zou graag america's army willen dowloaden. Maar ik weet niet echt goed wat ik me bij die game moet voorstellen. Ik ben al naar hun site geweest, het ziet er me een mooie game uit maar is dit ook online te spelen? Want dat is precies allemaal met missies. Graag een woordje uitleg hierover aub. bedankt Reageren
gammie_ Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 hallo iedereenIk zou graag america's army willen dowloaden. Maar ik weet niet echt goed wat ik me bij die game moet voorstellen. Ik ben al naar hun site geweest, het ziet er me een mooie game uit maar is dit ook online te spelen? Want dat is precies allemaal met missies. Graag een woordje uitleg hierover aub. bedankt Dat is lang geleden dat ik AA gespeeld heb America's Army, begin je inderdaad met soort van missies/oefeningen. Die moet je verplicht behalen wil je later lekker online kunnen spelen. Die oefeningen bestaan o.a. uit: medische vragen (soort examen), schiet oefeningen en wapenbeheersing. Deze oefeningen zijn overigens erg moeilijk vergeleken met gemiddelde games, en daar is dan ook enige tijd/geduld voor verijst! Voor uitgebreide informatie moet je maar even hier kijken: wikipedia/America's_Army Reageren
Ferre Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Het is een game om mensen te motiveren om het Amerikaanse leger in te gaan. Vandaar die trainingen die nodig zijn om sniper te kunnen zijn of mensen te kunnen healen. Antwoorden: http://www.panstudio.com/cheatstop/pc_cheats.php?index=2778 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.