brian991 Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2008 dit is mijn eerste tutorial dus wees niet te streng de outcome is momenteel ook mijn signature. Ik zou graag ook outcomes zien van mensen die hem geprobeerd hebben Ik heb de render die ik gebruikt hebt ook als bijlage toegevoegd Veel succes Brian Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KJF Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2008 Er staat bij de gradient, van rechts naar het midden, maar op het plaatje zie je een streep van links naar het midden Handige tut voor beginners Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brian991 Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2008 Er staat bij de gradient, van rechts naar het midden, maar op het plaatje zie je een streep van links naar het midden Handige tut voor beginners Sorry mijn fout volg het plaatje maar als je het rechts wat donkerder wilt hebben kan je dat ook doen, maar ik had links goed opgemerkt kjf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brian991 Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2008 heeft nog niemand een outcome die die hier wil posten? Sorry ik weet het ik ben ongeduldig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StynNa Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2008 (bewerkt) heeft nog niemand een outcome die die hier wil posten?Sorry ik weet het ik ben ongeduldig Ik ga er eentje maken waarschijnlijk post ik morgen edit: Hij is af dit is hem Bewerkt: 11 juli 2008 door StynNa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brian991 Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2008 Goed gedaan ik vind hem mooier dan die van mij alleen dat kleine stukje wit boven bij mario's petje is niet zo mooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StynNa Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2008 Goed gedaan ik vind hem mooier dan die van mij alleen dat kleine stukje wit boven bij mario's petje is niet zo mooi ja ik weet het :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Boy_Geof Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2008 (bewerkt) DIT IS DE MIJNE POST NOG WEL EEN MET ANDERE RENDER Bewerkt: 22 augustus 2008 door Boy_Geof Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 23 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2008 Goede tutorial, ik zal hem binnekort proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
timwing Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 Handige tutorial! Ik heb hem geprobeert dit is mijn outcome: http://www.easy-upload.nl/index.php/file/3005 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 (bewerkt) Ik als best wel ervaren PSer zal hem eens proberen hoor ik zal zometeen mijn Outcome Posten. Sorry hoor ik vind de Outcome te lelijk geworden om te posten. Bewerkt: 25 augustus 2008 door zamg0d1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Night_walk Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2008 Snap het nog niet want ik wist niet waar de blending mote stond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2008 Snap het nog niet want ik wist niet waar de blending mote stond Lees dit topic eens goed door, wellicht dat je daar veel nuttige informatie over Photoshop vind, waardoor deze tutorial vrij simpel is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PiekeTheCat Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2008 (bewerkt) Ik als best wel ervaren PSer zal hem eens proberen hoor ik zal zometeen mijn Outcome Posten.Sorry hoor ik vind de Outcome te lelijk geworden om te posten. Eigendunk Noem jij jezelf ervaren PS'er? Amai,jij moet nog veel leren hoor! OT:Deze tutorial is zeer handig voor beginners,toen ik begon met PS vond ik dit altijd één van de beste tuts! Bewerkt: 14 oktober 2008 door PiekeTheCat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tomen888 Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2008 Mooie tut alles is goed uitgelegd voor beginner en ook de outcome is redenlijk. Zelf ga ik hem niet doen omdat ik met moeilijkere dingen bezig ben. Ik geef de tut een 7.5. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.