RikW Geplaatst: 18 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2011 mijne is kats mislukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 18 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2011 mijne is kats mislukt Als ik het zo in een opslag zie heb je ook een eigen draai aan je sign gegeven, zo heb je geen brush achtergrond gedaan, niet die dikke witte doorzichtige lijn aangebracht en heb je iets links van mario gedaan wat niet echt mooi is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iRico Geplaatst: 12 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2013 (bewerkt) Hhhhhmm....Ik ga hem proberen zodra ik weet waar ik die brush set vind EDIT: Outcome:Is er nog nie. Bewerkt: 12 februari 2013 door GTA.SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.