Vegeta Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Ik heb net de demo gedownload van fifa 08 je kan trucjes doen enzo , ik vind het helemaal top en ook dat je zo achter de speler met de camera ziet ... is dat ook zo bij de echte versie dan is deze spel helemaal top !!! Reageren
Royboow Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 (bewerkt) jep dat is zo. (bij mij wel) ik heb de volledige versie op mijn heilige Playstation® 2 Bewerkt: 10 juli 2008 door RoyBoow Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Ligt er derhalve natuurlijk wel aan op welke console je hem wilt spelen. Fifa08 op de PC is net zoiets als Cartman in Sesamstraat. Gaat absoluut niet samen! Op de PS2 schijnt hij top te zijn. En aan RoyBoow te merken zijn de door jou genoemde functies daar dus ook op terug te zien. Reageren
Vegeta Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Ik bedoel eigelijk de demo op de xbox 360 bij die soort van training mode waar je achter de bal zit en als je scheit de camera niet met de bal meegaat maar bij ronaldinho blijft . zoals hier : http://nl.youtube.com/watch?v=PBtfUvk7GgU Reageren
Visser23 Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Volgens mij is dat niet zo hoor. Je kan wel training doen, alleen dan ziet het er volgens mij anders uit. Er zitten wel verschillende camera's op. Zo heb je 'tele' en 'televisie' of 'actie' en nog vele anderen. In de demo kan je overigens ook aftrap doen hoor. Doormiddel van op start te drukken kom je in het hoofdmenu. Nu kan je aftrap selecteren. Kies wel team je wilt zijn. Als je dat heb gedaan moet je de tenue's uitkiezen. Kier wel goede zichtbare zeg maar. Dat ze niet te veel op elkaar lijken. Kies daarna je opstelling. Helemaal onderaan staan je wissels, en nog wat meer naar beneden zie je de reserve spelers die er in de wedstrijd niet bij zullen zijn op de bank. Nadat je dit hebt gedaan ga je automatisch weer terug naar de training. Nu kun je ongeveer nog twee keer schieten. Dan komt er een bericht in beeld dat je de wedstrijd kan starten door middel van op start te drukken. Nu kun je spelen. In de training kan je overigens ook vrije trappen en penalty's doen Doormiddel van pijltje naar beneden of pijltje omhoog kan je deze starten. Als de bal in het strafschop gebied is, en je drukt op pijltje naar beneden of omhoog, dan moet je een penalty doen. Als dit gebeurt buiten het strafschop gebied, dan moet je een vrije trap doen. Probeer hem er maar eens mooi in te draaien. Veel succes met spelen Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 er zit ook een funny bug denk ik in bij fiff 08 ps3 de 'training'je schiet een penalty keeper duikt voor dat de bal het doel in vliegt druk je nog een op een van de richtingstoetsen en dan start hij de pen opnieuw maar de keeper ligt nog in de hoek op 'zoek'naar de bal best fun Reageren
Bigstijn Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Wat jij met Ronaldinho bedoelt gebeurt wanneer je het spel hebt opgestart. Dan kun je gewoon wat op doel schieten, keeper dollen etc. Dit gebeurt tevens ook als je een wedstrijd wilt spelen, dan moet ie' even laden en dan kan jij alvast een balletje trappen. Als je fifa pro (Dat je met je favo speler speelt, of gewoon een goede) dan krijg je geen Ronaldinho maar de speler die je hebt geselecteerd . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.