steve6972 Geplaatst: 15 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Ik heb dit ervan gemaakt voor je:http://pastebin.com/f778e6ad Ik heb het commando getest en hij werkt Dank je, de volgende stap die ik er in wil maken, is dat ik die persoon, in dat voertuig, op een bepaalde plek, kan neerzetten. Bijvoorbeeld op een startpunt van een race. Nog tips Reageren
steve6972 Geplaatst: 17 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Ik heb er dit van gemaakt, Sandra. De bedoeling van dit commando is nu, dat de targetplayer, en degene die het commando gebruikt, beiden de zelfde voertuig krijgen, naast elkaar op een weg, bij het piratenschip http://pastebin.com/f294e0804 Reageren
steve6972 Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Ik heb er dit van gemaakt, Sandra.De bedoeling van dit commando is nu, dat de targetplayer, en degene die het commando gebruikt, beiden de zelfde voertuig krijgen, naast elkaar op een weg, bij het piratenschip http://pastebin.com/f294e0804 Weet iemand hoe ik van dit commando, een filterscript kan maken. steve. Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 juli 2008 Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Open de blanco .pwn-file die standaard is bijgeleverd met het server-pakket. Neem gewoon een gamemode en kopieer die, haal alle publics weg op OnGameModeInit en OnPlayerCommandText na: maak die gewoon leeg. Wijzig 'OnGameModeInit' in 'OnFilterScriptInit' en plak er je eigen dingen in. Plak daarna de code op de goede plaats (in dit geval bij OnPlayerCommandText) en wijzig de rest (laadtekst in console etc.) naar eigen wens. Compileer daarna je filterscript en include hem in je 'server.cfg'. Reageren
steve6972 Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 Open de blanco .pwn-file die standaard is bijgeleverd met het server-pakket. Neem gewoon een gamemode en kopieer die, haal alle publics weg op OnGameModeInit en OnPlayerCommandText na: maak die gewoon leeg. Wijzig 'OnGameModeInit' in 'OnFilterScriptInit' en plak er je eigen dingen in. Plak daarna de code op de goede plaats (in dit geval bij OnPlayerCommandText) en wijzig de rest (laadtekst in console etc.) naar eigen wens.Compileer daarna je filterscript en include hem in je 'server.cfg'. oke, maar moet ik het commando afsluiten met "return 0;", of hoef dat niet, en mag het ook met "return 1;". Reageren
steve6972 Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juli 2008 (bewerkt) Nou, ik heb er dit van gemaakt, http://pastebin.com/f5581dbbd gevolg, meerdere errors, namelijk : C:\PROGRA~1\ROCKST~1\GTASAN~1\TESTSE~1\ORIGIN~1\samp\FILTER~1\testcar.pwn(18) : error 017: undefined symbol "strtok" C:\PROGRA~1\ROCKST~1\GTASAN~1\TESTSE~1\ORIGIN~1\samp\FILTER~1\testcar.pwn(18) : error 033: array must be indexed (variable "cmd1") C:\PROGRA~1\ROCKST~1\GTASAN~1\TESTSE~1\ORIGIN~1\samp\FILTER~1\testcar.pwn(22) : error 017: undefined symbol "strtok" C:\PROGRA~1\ROCKST~1\GTASAN~1\TESTSE~1\ORIGIN~1\samp\FILTER~1\testcar.pwn(22) : error 033: array must be indexed (variable "tmp1") C:\PROGRA~1\ROCKST~1\GTASAN~1\TESTSE~1\ORIGIN~1\samp\FILTER~1\testcar.pwn(27) : warning 225: unreachable code C:\PROGRA~1\ROCKST~1\GTASAN~1\TESTSE~1\ORIGIN~1\samp\FILTER~1\testcar.pwn(27) : warning 217: loose indentation C:\PROGRA~1\ROCKST~1\GTASAN~1\TESTSE~1\ORIGIN~1\samp\FILTER~1\testcar.pwn(31) : error 017: undefined symbol "strtok" C:\PROGRA~1\ROCKST~1\GTASAN~1\TESTSE~1\ORIGIN~1\samp\FILTER~1\testcar.pwn(31) : error 033: array must be indexed (variable "tmp1") C:\PROGRA~1\ROCKST~1\GTASAN~1\TESTSE~1\ORIGIN~1\samp\FILTER~1\testcar.pwn(17) : warning 203: symbol is never used: "idx1" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 6 Errors. Ik weet het niet meer Bewerkt: 28 juli 2008 door steve6972 Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) Denk dat je de strtok-functie nog niet in je filterscript hebt, wat wel handig is... Je kan het hier vinden, kopieer het en plak het bij OnPlayerCommandText in je filterscript. Denk dat het nu wel werkt. Bewerkt: 29 juli 2008 door VWO-er Reageren
steve6972 Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Denk dat je de strtok-functie nog niet in je filterscript hebt, wat wel handig is... Je kan het hier vinden, kopieer het en plak het bij OnPlayerCommandText in je filterscript. Denk dat het nu wel werkt. moet ik al die tekst copie/plakken, Als dat doe houd ik namelijk nog steeds al die errors. Reageren
steve6972 Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 (bewerkt) oke, ik ben weer een stapje verder,.... http://pastebin.com/f4b7f1f71 Geen errors meer, maar nu gooit hij alle commandos door elkaar, en werkt geeneen commando meer zoals het hoort HELP Bewerkt: 29 juli 2008 door steve6972 Reageren
steve6972 Geplaatst: 29 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Stevies update http://pastebin.com/f681c72d Zou iemand kunnen testen ben in me upie op mijn server Reageren
Ymosky Geplaatst: 29 juli 2008 Rapport Geplaatst: 29 juli 2008 Stevies update http://pastebin.com/f681c72d Zou iemand kunnen testen ben in me upie op mijn server Als je pb stuurt met het IP wil ik wel helpen. Reageren
steve6972 Geplaatst: 31 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 tot zover,mijn verbetering. Het commando werkt, maar is nog niet klaar. http://pastebin.com/f7bfacdb6 mijn volgende stap is, dat de targetspeler een voorsprong krijgt, en op het moment dat ik hem inhaal, zijn voertuig, spontaan ontploft. Misschien kan iemand mij helpen, met een countdown, bv van 10 terug tellen naar 0. gr steve Reageren
Ophion Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 new Count = 0; // bovenaan SetTimer("CountDown", 1000, 1); // OngameModeInit Count = 10; // ergens waneer hij moet beginnen forward CountDown(); public CountDown() { if(Count > 0) { new Text[256]; format(Text, 256, "%d", Count); GameTextForAll(Text, 1000, 0); Count --; } } Zoiets? Reageren
steve6972 Geplaatst: 31 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 new Count = 0; // bovenaan SetTimer("CountDown", 1000, 1); // OngameModeInit Count = 10; // ergens waneer hij moet beginnen forward CountDown(); public CountDown() { if(Count > 0) { new Text[256]; format(Text, 256, "%d", Count); GameTextForAll(Text, 1000, 0); Count --; } } Zoiets? dank je, ga morgen mee aan de slag Reageren
Robin B Geplaatst: 1 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2008 Dat kan zijn omdat je tegen de muur loop . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.