StrongBongSmoke Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 (bewerkt) EDIT:verplaats Bewerkt: 10 juli 2008 door KronicSmoker187 Reageren
IV trailer Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Handig als je dan ook gelijk een link neerzet... Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Handig als je dan ook gelijk een link neerzet... Als je ff goed las staat er verplaats, maar ik zet het zo in general en er is geen link. Reageren
Wienish Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Handig als je dan ook gelijk een link neerzet... Als je ff goed las staat er verplaats, maar ik zet het zo in general en er is geen link. Hoezo in General? Hier mogen ook Tips en Trucs hoor :o Reageren
Jopper47 Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Handig als je dan ook gelijk een link neerzet... Als je ff goed las staat er verplaats, maar ik zet het zo in general en er is geen link. Hoezo in General? Hier mogen ook Tips en Trucs hoor :o Dit is het easter egg gedeelte. Geen ''tips en trucks'' gedeelte. Weet je wat een easter egg is? Reageren
Wienish Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 (bewerkt) *Klik* Daar staat: IV: EasterEggs In dit forum kun je eastereggs en verwijzingen kwijt. Maar er is ook ruimte voor zelf ontdekte tips en trucs. Moderator: Dutchy3010, PatrickW, SummerBase Om het je makkelijker te maken zal ik het belangrijke even onderstrepen: IV: EasterEggs In dit forum kun je eastereggs en verwijzingen kwijt. Maar er is ook ruimte voor zelf ontdekte tips en trucs. Moderator: Dutchy3010, PatrickW, SummerBase Edit: Ja, ik weet wat een Easter Egg is :$ Bewerkt: 11 juli 2008 door -_-Alex-_- Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 *Klik*Daar staat: IV: EasterEggs In dit forum kun je eastereggs en verwijzingen kwijt. Maar er is ook ruimte voor zelf ontdekte tips en trucs. Moderator: Dutchy3010, PatrickW, SummerBase Om het je makkelijker te maken zal ik het belangrijke even onderstrepen: IV: EasterEggs In dit forum kun je eastereggs en verwijzingen kwijt. Maar er is ook ruimte voor zelf ontdekte tips en trucs. Moderator: Dutchy3010, PatrickW, SummerBase Edit: Ja, ik weet wat een Easter Egg is :$ in general hebben ze wel een tips en tricks topic:Ddus dan zou die hierheen moeten als de crew alles op zijn plaats moeten zetten zijn ze nog wel een paar weken bezig Reageren
Wienish Geplaatst: 19 juli 2008 Rapport Geplaatst: 19 juli 2008 *Klik*Daar staat: IV: EasterEggs In dit forum kun je eastereggs en verwijzingen kwijt. Maar er is ook ruimte voor zelf ontdekte tips en trucs. Moderator: Dutchy3010, PatrickW, SummerBase Om het je makkelijker te maken zal ik het belangrijke even onderstrepen: IV: EasterEggs In dit forum kun je eastereggs en verwijzingen kwijt. Maar er is ook ruimte voor zelf ontdekte tips en trucs. Moderator: Dutchy3010, PatrickW, SummerBase Edit: Ja, ik weet wat een Easter Egg is :$ in general hebben ze wel een tips en tricks topic:Ddus dan zou die hierheen moeten als de crew alles op zijn plaats moeten zetten zijn ze nog wel een paar weken bezig Je kunt het hierp osten of in dat topic. Einde discussie :') Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.