Jump to content

hoe ver kan je van het eiland af gaan

Giel

Recommended Posts

ik heb dat wel eens gedaan....er gebeurt niet veel iig.....San andreas (de map) word steeds kleiner...maar op een gegeven moment word ie niet kleiner meer.

Ookal vlieg je 1 uur (in real life) van san andreas weg....ben je binnen 3 minutene weer terug (met de hydra dan)

Delen op andere websites

ik kwam terug in de riolen van sanandreas ik zetten mijn kusen voor aan joystick en ging weg he toen ik terug kwam was ik daar jullie geloven het zeker niet

nee, we geloven het pas als je er een foto van gemaakt hebt of een filmpje en het hier post en geloven we je. Eerst harde bewijzen.

Delen op andere websites

nou het kan mischien wel want als je heel ver vliegt en je gaat dood van de honger dan ga je weer terug naar het zieken huis en als je je kussen tegen de controller aan legt dan loop je gewoon weer verder waarschijnlijk :rolleyes:

Delen op andere websites

Je kan volgens mij niet dood gaan van de honger je verliest alleen fat en muscle

Ik denk dat je oneindig ver kan vliegen . ;)

toen ik meer gang terretories wou halen moes je heel ver het water op vliegen dus dat deed ik een half uurtje :unsure: dat was saai en op een begevenmoment werd de lucht roze en de wolken maar de zee bleef blauw

Bewerkt: door Biohazard1990yakuza
Delen op andere websites

nou het kan mischien wel want als je heel ver vliegt en je gaat dood van de honger dan ga je weer terug naar het zieken huis en als je je kussen tegen de controller aan legt dan loop je gewoon weer verder waarschijnlijk :rolleyes:

jah dat kan ook want die liep nog door tegen die muur

Delen op andere websites

Je kan volgens mij niet dood gaan van de honger je verliest alleen fat en muscle

Ik denk dat je oneindig ver kan vliegen . ;)

toen ik meer gang terretories wou halen moes je heel ver het water op vliegen dus dat deed ik een half uurtje :unsure: dat was saai en op een begevenmoment werd de lucht roze en de wolken maar de zee bleef blauw

ja de lucht verrandert van kleur omdat het natuurlijk ook nog dag en nacht word maar je kunt wel dood gaan van de honger eerst kwam er bij mij in beelt te staan "you are starting to feel hungry" en ik negeerde het maar na een tijdje zie je tog dat je healt omlaag gaat (nadat je fat op is)

ik merkte het eerder want ik had geen fat dus ja ik zou het anders ook niet weten

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...