Wienish Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Wtf? Ik krijg meestal gewoon 10000 tot 11000 voor mijn auto, dat is gewoon standaard bij mij (als ik een SuperGT of een Turismo aflever dan) Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Hmmm hoe zou dat dan komen? Bij mij is dit altijd al zo geweest. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Kan misschien iemand er en filmpje of screens van maken dat je er echt meer voor kunt krijgen? Want je ziet dat ik hem in perfecte staat aflever en dan nog zo weinig geld ervoor. Reageren
Swiggers Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Waow, fantastische ontdekking. Ik zit nu in geldnood dus voor mij is dit erg handig. Ik ben helemaal blut omdat ik veel wapens heb gekocht.. Dat had ik dus niet moeten doen. DSgregor :cya: Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Kan misschien iemand er en filmpje of screens van maken dat je er echt meer voor kunt krijgen?Want je ziet dat ik hem in perfecte staat aflever en dan nog zo weinig geld ervoor. Misschien komt het omdat je de Turismo gecheat hebt. Met cheat is $5500, zonder te cheaten maar zoeken en brengen is het dubbele, $11000. Iemand bewijs voor mijn theorie? Reageren
joppie Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Ik heb hem gejat bij Grotti, dus nieuwstaat...tog? En dan gereden zonder schade naar de garage ingeleverd en wat krijg ik ervoor? Een magere $4500... Reageren
Wienish Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Kan misschien iemand er en filmpje of screens van maken dat je er echt meer voor kunt krijgen?Want je ziet dat ik hem in perfecte staat aflever en dan nog zo weinig geld ervoor. Misschien komt het omdat je de Turismo gecheat hebt. Met cheat is $5500, zonder te cheaten maar zoeken en brengen is het dubbele, $11000. Iemand bewijs voor mijn theorie? Ik heb wel bewijs dat die theorie niet klopt. Altijd als ik naar die garage ga omdat ik geld wil, cheat ik Turismo's en dergelijke, en dan kom ik altijd uit op 10000 tot 11000 winst per wagen Btw: Ik denk wel dat door mijn cheatgedrag ik niet meer maximaal 11000 voor mijn auto krijg,maar maximaal 10500 indien schadeloos (en 10823 met schade :$) Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) Maar in dat geval is het nog steeds raar dat ik een auto in de beste staat inlever dan krijg ik er 5500 dollar voor. En als ik er een deukje in rijd krijg ik er het dubbele voor. Dus daar is nog geen verklaring voor? Als er geen verklaring voor is kan ik dit topic beter laten verplaatsen naar het EE forum of naar de Myths ofzo. Bewerkt: 14 juli 2008 door Sjorszzz Reageren
rjravi1 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 bij mij juist niet k krijg juist minder dan Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Dat heb ik ook gemerkd van ik rij meestal wel ergens tegen aan tijdens heb brengen en ik kreeg er nog steeds een veel geld voor. (misschien meer zo'n idee heb ik wel) Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) bij mij juist niet k krijg juist minder dan Dan heb jij de deuk op een verkeerde plek gemaakt of hij is te groot of te klein geworden. Kijg goed na het filmpje. Edit Sorry voor de slechte kwaliteit maar het is wel te zien hoe het moet. Bewerkt: 14 juli 2008 door Sjorszzz Reageren
rjravi1 Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) bij mij juist niet k krijg juist minder dan Dan heb jij de deuk op een verkeerde plek gemaakt of hij is te groot of te klein geworden. Kijg goed na het filmpje. Edit Sorry voor de slechte kwaliteit maar het is wel te zien hoe het moet. zal ernaar kijken EDIT : kheb het gezien ...echt een vette clitch ..k zal het later proberen Bewerkt: 14 juli 2008 door rjravi1 Reageren
mikebeekman Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2013 Hoii je filmpje is ene beetje onduidelijk maar kun je het uitleggen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.