Johan112 Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Eey ik heb net op windows movie maker een filmpje gemaakt ,maar op welk bestand moet ik hem opslaan ? :$ (ik heb vista voor de duidelijkheidd) Alvast edankt johan112 Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Hey, je moet dan ctrl-p indrukken en dan opslaan. Veel succes Reageren
IV trailer Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Ter aanvulling: Project opslaan houd in dat je de volgende keer verder kan waar je was gebleven. Om je film te ontwikkelen klik je bij bestand op film publiceren (crtl+P). Daar klik je op opslaan op deze computer. Vervolgens kies je de naam en daarna de type en grote van het bestand. Het type maakt niets uit, wel moet je letten op dat hij voor youtubw onder de 1024MB blijft. Ook mag het filmpje zelf voor youtube niet langer zijn dan 10minuten. Als je nog uitleg wilt voor het uploaden naar youtube dan zeg je het maar. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Nog een toevoeging op IV trailer: Als je een directorregistratie hebt aangevraagd bij het maken van je account (zoals ik heb). Mag je oneindig lang filmen, maar bestandsgroote blijft 1GB/1024MB Reageren
Johan112 Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Oke bedant allemaal Het is me gelukt bedankt voor de uitleg ! >>> Door Thundercover: Verplaatst naar Software.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.