Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Lang geleden dat ik met die virus nog even op het forum kon,

Rate deze sig dan maar,ik ken al meer van Photoshop.

Maar jouw reactie betekent alles!

Geplaatst:

Text pas er totaal niet bij, het is te groot, geen passend lettertype, en de outer glow helpt ook niet.

De achtergrond is nogal simpel, en de render heeft beetje rare kleuren,

Geplaatst: (bewerkt)
Text pas er totaal niet bij, het is te groot, geen passend lettertype, en de outer glow helpt ook niet.

Hier sluit ik me bij aan, en de kip links is ook overbelicht.

Hieronder: Lolz :D

Bewerkt: door Bierbuikje
Geplaatst:

Kip? Waar zie j... Oohh daar! Kun je nagaan hoe oververlicht je signature is. Het is al met al een erg simpele signature. De achtergrond is standaart en eenvoudig te maken. Je plakt er een render of drie op, en je gooit er wat tekst overheen. Al met al redelijk slordig en standaard.

Geplaatst:

Kip? Waar zie j... Oohh daar! Kun je nagaan hoe oververlicht je signature is. Het is al met al een erg simpele signature. De achtergrond is standaart en eenvoudig te maken. Je plakt er een render of drie op, en je gooit er wat tekst overheen. Al met al redelijk slordig en standaard.

Nou,het zijn duiven hoor.

Maar bedankt voor jullie reactie's..Ik doe er wat aan ;).

Geplaatst:

Ja, ik vind hem ook niet zo mooi. De achtergrond is wel erg leuk, maar de tekst past niet echt heel goed, en ook de renders zijn niet mooi. Ze hebben rare kleuren, en zijn ook erg overbelicht. Ook die kippen duiven zijn niet echt opvallend. Ik zag ze pas na twee keer kijken. Geen mooie sig dus. :N

6.6/10

Geplaatst:

Klein beetje offtopic maar ik ben nieuwschierig.

Is het 'haar' op de foto of is het een "beroemd" iemand die ik niet herken? :puh:

Ontopic:

Een 6 voor de moeite.

Geplaatst:
Is het 'haar' op de foto of is het een "beroemd" iemand die ik niet herken? :puh:

Volgens mij is het Miek zelf hoor :puh:

Geplaatst:

• Makkelijk achtergrond, Snel gedaan
  • Lelijke Foto
  • Kevers er gewoon opgeplakt
  • Letters passen er niet bij
  • Kortom: Lelijke signature

Geplaatst:
  • Lelijke Foto

En dat zeg jij xD

Geplaatst:

Ga ik niet op in, anders wordt het weer zo'n groot spam topic, net als bij GFX Arena..

Geplaatst:
  • Lelijke Foto

En dat zeg jij xD

Ja dat zegt hij.... kan je lezen :7

Hij geeft Miek hier (indirect) wel tips. BIjvoorbeelf om meet tijd te besteden aan de achtergrond, een mooiere stock te pakken, in teblenden, passende letters te gebruiken. Alleen dat laatste hoede er niet bij :(

Maar waarom mag hij geen kritiek geven, omdat jij denkt dat hij het zelf niet beter kan. Jij moet anders ook nog veel leren hoor.

Geplaatst:
  • Lelijke Foto

En dat zeg jij xD

Ja dat zegt hij.... kan je lezen :7

Hij geeft Miek hier (indirect) wel tips. BIjvoorbeelf om meet tijd te besteden aan de achtergrond, een mooiere stock te pakken, in teblenden, passende letters te gebruiken. Alleen dat laatste hoede er niet bij :(

Maar waarom mag hij geen kritiek geven, omdat jij denkt dat hij het zelf niet beter kan. Jij moet anders ook nog veel leren hoor.

Hij geeft kritiek waar hij altijd de mist ingaat. Ook altijd makkelijke achtergrond, Foto nooit ingeblend, hij plakt er ook altijd alles op, letters passen er ookniet bij hem, en hij doe vaak outerglow wat het heel lelijk maak.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...