Miek Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Lang geleden dat ik met die virus nog even op het forum kon, Rate deze sig dan maar,ik ken al meer van Photoshop. Maar jouw reactie betekent alles! Reageren
KJF Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Text pas er totaal niet bij, het is te groot, geen passend lettertype, en de outer glow helpt ook niet. De achtergrond is nogal simpel, en de render heeft beetje rare kleuren, Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 (bewerkt) Text pas er totaal niet bij, het is te groot, geen passend lettertype, en de outer glow helpt ook niet.De achtergrond is nogal simpel, en de render heeft beetje rare kleuren, Hier sluit ik me bij aan, en de kip links is ook overbelicht. Hieronder: Lolz Bewerkt: 11 juli 2008 door Bierbuikje Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Text pas er totaal niet bij, het is te groot, geen passend lettertype, en de outer glow helpt ook niet.De achtergrond is nogal simpel, en de render heeft beetje rare kleuren, Hier sluit ik me bij aan, en de kip links is ook overbelicht. Kip? Waar zie j... Oohh daar! Kun je nagaan hoe oververlicht je signature is. Het is al met al een erg simpele signature. De achtergrond is standaart en eenvoudig te maken. Je plakt er een render of drie op, en je gooit er wat tekst overheen. Al met al redelijk slordig en standaard. Reageren
Miek Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Text pas er totaal niet bij, het is te groot, geen passend lettertype, en de outer glow helpt ook niet.De achtergrond is nogal simpel, en de render heeft beetje rare kleuren, Hier sluit ik me bij aan, en de kip links is ook overbelicht. Kip? Waar zie j... Oohh daar! Kun je nagaan hoe oververlicht je signature is. Het is al met al een erg simpele signature. De achtergrond is standaart en eenvoudig te maken. Je plakt er een render of drie op, en je gooit er wat tekst overheen. Al met al redelijk slordig en standaard. Nou,het zijn duiven hoor. Maar bedankt voor jullie reactie's..Ik doe er wat aan . Reageren
Bossinkje Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Ja, ik vind hem ook niet zo mooi. De achtergrond is wel erg leuk, maar de tekst past niet echt heel goed, en ook de renders zijn niet mooi. Ze hebben rare kleuren, en zijn ook erg overbelicht. Ook die kippen duiven zijn niet echt opvallend. Ik zag ze pas na twee keer kijken. Geen mooie sig dus. 6.6/10 Reageren
Miek Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Nee! Dat is één render van een foto.. Reageren
IV trailer Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Klein beetje offtopic maar ik ben nieuwschierig. Is het 'haar' op de foto of is het een "beroemd" iemand die ik niet herken? Ontopic: Een 6 voor de moeite. Reageren
Tjerk Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Is het 'haar' op de foto of is het een "beroemd" iemand die ik niet herken? Volgens mij is het Miek zelf hoor Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Makkelijk achtergrond, Snel gedaan Lelijke Foto Kevers er gewoon opgeplakt Letters passen er niet bij Kortom: Lelijke signature Reageren
gta-pilot Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Makkelijk achtergrond, Snel gedaan Lelijke Foto Kevers er gewoon opgeplakt Letters passen er niet bij Kortom: Lelijke signature En dat zeg jij xD Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 Ga ik niet op in, anders wordt het weer zo'n groot spam topic, net als bij GFX Arena.. Reageren
Arthis Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Makkelijk achtergrond, Snel gedaan Lelijke Foto Kevers er gewoon opgeplakt Letters passen er niet bij Kortom: Lelijke signature En dat zeg jij xD Ja dat zegt hij.... kan je lezen Hij geeft Miek hier (indirect) wel tips. BIjvoorbeelf om meet tijd te besteden aan de achtergrond, een mooiere stock te pakken, in teblenden, passende letters te gebruiken. Alleen dat laatste hoede er niet bij Maar waarom mag hij geen kritiek geven, omdat jij denkt dat hij het zelf niet beter kan. Jij moet anders ook nog veel leren hoor. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Makkelijk achtergrond, Snel gedaan Lelijke Foto Kevers er gewoon opgeplakt Letters passen er niet bij Kortom: Lelijke signature En dat zeg jij xD Ja dat zegt hij.... kan je lezen Hij geeft Miek hier (indirect) wel tips. BIjvoorbeelf om meet tijd te besteden aan de achtergrond, een mooiere stock te pakken, in teblenden, passende letters te gebruiken. Alleen dat laatste hoede er niet bij Maar waarom mag hij geen kritiek geven, omdat jij denkt dat hij het zelf niet beter kan. Jij moet anders ook nog veel leren hoor. Hij geeft kritiek waar hij altijd de mist ingaat. Ook altijd makkelijke achtergrond, Foto nooit ingeblend, hij plakt er ook altijd alles op, letters passen er ookniet bij hem, en hij doe vaak outerglow wat het heel lelijk maak. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.