Miek Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Lelijke foto? Ben ik dan lelijk?On: tips welkom. Reageren
Disturbed Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Ik vind het een lekker wijf, hoor miek nee, garpje natuurlijk, ik vind het een goeie banner, mooie kleuren en origineel met die duiven. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 ik vind het niet lelijk een mooie achtergrond en belichting 8/10 Reageren
Fuffie Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 ik vind het niet lelijk een mooie achtergrond en belichting 8/10 Dit is temiste een goede reactie, ik vind het heel stom dat jullie Miek zo beschuldigen Het is trouwens gewoon een jongen hoor. Ik vind het een mooie foto en geef daarom ook een 8/10 Kleur vind ik er precies bij passen dus niks mis mee ! Reageren
rjravi1 Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 ik vind het niet lelijk een mooie achtergrond en belichting 8/10 Dit is temiste een goede reactie, ik vind het heel stom dat jullie Miek zo beschuldigen Het is trouwens gewoon een jongen hoor. Ik vind het een mooie foto en geef daarom ook een 8/10 Kleur vind ik er precies bij passen dus niks mis mee ! thx gelijk heb je Reageren
Lil.Shaiki Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Ik vind het mooi mooi effect vlammend achtergrond waarom moet het lelijk zijn iedereen heeft een eigen smaak toch Miek ik vind het mooi ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.