Bierbuikje Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 (bewerkt) [-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-] [-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-][-] Graag niet reageren met reacties als "Slechte Club" en " *** is veel beter dan Twente" of iets in die richting! (Deze mod wordt niet uitgebracht omdat het teveel ".txd" bestandjes zijn, omdat hij niet vaak zal worden gedownload (vanwege het feit dat niet iedereen voor FC Twente is) en omdat het slechts is om te oefenen, aangezien ik nog beginnend ben) Bewerkt: 10 juli 2008 door Bierbuikje Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Eerlijk gezegt teveel rood. De lantaarn palen, prullen bakken, bushokken, alles is rood. En dat grote FC Twente logo vind ik niet mooi, teveel rare dingen omheen. Maar goed dat ik nu niet over mij club begin, anders was ik morgen nog niet klaar. Cijfer: omdat je beginner bent, en omdat het teveel rood is, en niet mij club is valt het cijfer mee! 5,0/10 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Dat rode komt omdat de kleur van FC Twente rood is Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Dat rode komt omdat de kleur van FC Twente rood is De kleur van AFC Ajax, PSV, FC Feyenoord, AZ ook. Maar toch heb ik liever de rood van AFC Ajax. :+ Reageren
Royboow Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 hij is ergmooi met vergeleken wat ik gemaakt heb xD eeen 7/10 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Bedankt , ik zal ook even naar die van jou kijken Reageren
Pmixer Geplaatst: 9 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 jow bierbuikje twente the best Bijna zover tegen arsenal! Maar twente heeft een nieuw logo misschien moet je die bij dat stadion doen en misschien zo'n RC busje veranderen met het logo van twente Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 9 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2008 jow bierbuikje twente the best Bijna zover tegen arsenal!Maar twente heeft een nieuw logo misschien moet je die bij dat stadion doen en misschien zo'n RC busje veranderen met het logo van twente Ik weet t van dat logo, maar dit kwam beter uit met het plaatsen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.