Twankala Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Orgineel: Wat vinden jullie? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Heel knap gemaakt, net echt. Maar die olifanten moet je weglaten. Die zijn onrealistisch. Door die olifanten zie ik meteen dat het niet echt is. Als je die nog weg kan laten moet je het zeker doen. Die tornado is echt geweldig gmaakt! Maar wat is dat zwevende ding in de tornado? En die piramide is ook geweldig Op die olifanten na, laten zo Reageren
Twankala Geplaatst: 10 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 (bewerkt) Heel knap gemaakt, net echt. Maar die olifanten moet je weglaten. Die zijn onrealistisch. Door die olifanten zie ik meteen dat het niet echt is. Als je die nog weg kan laten moet je het zeker doen. Die tornado is echt geweldig gmaakt! Maar wat is dat zwevende ding in de tornado? En die piramide is ook geweldig Op die olifanten na, laten zo Bedankt voor je rate! Even wat uitleg: Als ik de olifanten weglaat, dan word het al snel iets te leeg, daarom heb ik ze er wel bij gezet. En het zwevende ding in de tornado is een mannetje op een stoel die ondersteboven in de tornado zweeft. Dit als grapje bedoelt. Maar nogmaals bedankt voor je rate! Bewerkt: 10 juli 2008 door Twankala Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Zolas Bierbuikje al heeft gezegd verpeste de olifanten de foto, die passen hier gewoon niet bij. Wat je wel had kunnen doen is op de plek van de olifanten een ander zandeffect kunnen plaatsen, zolas een kleine zandstorm. Voor de rest heb je het goed gedaan en ik kan niet beter. Cijfer: 9/10 Reageren
.Djanick Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 voetstappen in de woestijn kloppen niet bepaald,, zelfs na de heuvel zijn ze nog heel groot *lijkt me niet dat t een heuvel is van 2 meter? * je ziet ook geen verandering als ze weer de heuvel opgaan aan het eind, blijven gewoon rechtdoor gaan pyramide staat aardig scheef (rolt die zo niet van de berg af? xD) olifanten,, is al genoeg over gezegd tornado opzich wel leuk, alleen dat mannetje die er van geniet op z`n stoel niet Reageren
Twankala Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 (bewerkt) voetstappen in de woestijn kloppen niet bepaald,, zelfs na de heuvel zijn ze nog heel groot *lijkt me niet dat t een heuvel is van 2 meter? * je ziet ook geen verandering als ze weer de heuvel opgaan aan het eind, blijven gewoon rechtdoor gaanpyramide staat aardig scheef (rolt die zo niet van de berg af? xD) olifanten,, is al genoeg over gezegd tornado opzich wel leuk, alleen dat mannetje die er van geniet op z`n stoel niet Nee, het is een gewone heuvel. Ik heb ze wat groter gelaten omdat als ze wat kleiner zijn, je het ziet als kleine mislukte stipjes op het scherm en niet als voetstappen. De piramide staat achter de berg. Daarom lijkt hij een beetje scheef te staan. En de olifanten, daar moet ik maar eens wat aan doen na mijn vakantie. Maar bedankt voor je rate! Bewerkt: 11 juli 2008 door Twankala Reageren
Bossinkje Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Erg leuk gedaan, maar die olifanten zijn niet echt mooi. Die zijn erg onrealistisch. Ook de voetstappen in het zand vind ik ietsjes minder mooi. De piramide daarin tegen is wel erg mooi, en ook de tornado is mooi. Het mannetje in de tornado vind ik erg grappig. 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.