Jump to content

Gebouwen


MrBubbels

Recommended Posts

Huisjes kopen bedoel je?

Nope, die krijg je op het gegeven moment gewoon toegewezen, een voor een...

totdat je er uiteindelijk 3 of 4 hebt, ligt aan je keuze in een bepaalde missie.

Btw: welkom op het forum!

Bewerkt: door -_-Alex-_-
Link to comment
Delen op andere websites

Nee jammer genoeg niet. Toch vind ik het wel jammer dat je dat niet kan, had dat zo graag gezien. Maar, dat past misschien niet echt in de situatie van Niko. Of het komt bij de DLC (als je tenminste een 360 hebt). Maar om je niet te laten teleurstellen zijn er ook nog wat meer dingen die wel leuk zijn:

-Adembenemde sfeer,

-Geweldige graphics en er is aan goeie details gedacht,

-Storyline is niet de beste maar is zeker niet slecht.

Ik kan nog wel wat meer zeggen, maar je moet hem zeker aanschaffen.

Veel plezier met IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee want Niko(de hoofpersonage) is een illilage immigrant, dus hij kon niet zonder legaal in het land te zijn

(gta is nu realisties)

Een huis op ze naam nemen.

maar alsnog is het jammer

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is inderdaad jammer. Ga hem zeker wel halen hoor. Heb een ps 3 en zag er schitterend uit!

Dus de missies zijn de dingen die je moet gaan halen.

Vond die gebouwen juist zo leuk :D

Dank u voor deze snelle antwoorden! Geweldig zo'n forum! Tot gauw!

Het topic mag sluiten!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is inderdaad jammer. Ga hem zeker wel halen hoor. Heb een ps 3 en zag er schitterend uit!

Dus de missies zijn de dingen die je moet gaan halen.

Vond die gebouwen juist zo leuk :D

Dank u voor deze snelle antwoorden! Geweldig zo'n forum! Tot gauw!

Het topic mag sluiten!

Nog wat: welkom op het forum. Als je tips nodig hebt bij missie's kan je leden PM'n of een topic openen maar je kan ook op http://www.wikigta.org kijken. Ja, reclame kan nooit kwaad.

@hieronder: Zeker, en leuk dat er weer een nieuw lid bij is.

Bewerkt: door jellybee
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is inderdaad jammer. Ga hem zeker wel halen hoor. Heb een ps 3 en zag er schitterend uit!

Dus de missies zijn de dingen die je moet gaan halen.

Vond die gebouwen juist zo leuk :D

Dank u voor deze snelle antwoorden! Geweldig zo'n forum! Tot gauw!

Het topic mag sluiten!

Nog wat: welkom op het forum. Als je tips nodig hebt bij missie's kan je leden PM'n of een topic openen maar je kan ook op http://www.wikigta.org kijken. Ja, reclame kan nooit kwaad.

Ben de site nu aan het bekijken en heb hem tussen mijn favorieten gezet! Dankjuh wel voor de informatie! En leuk om één van de GTA fans te zijn :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

mwah eerste 2 maanden ga je het leuk vinden maar er zit echt geen replay value in. en dan wordt het zeer saai.

...Tenzij je je aansluit bij een leuke online clan, want in deze GTA kunnen we eindelijk officieel online gamen! Dat geeft zeker een meerwaarde!

Link to comment
Delen op andere websites

mwah eerste 2 maanden ga je het leuk vinden maar er zit echt geen replay value in. en dan wordt het zeer saai.

...Tenzij je je aansluit bij een leuke online clan, want in deze GTA kunnen we eindelijk officieel online gamen! Dat geeft zeker een meerwaarde!

Reclame maken is verboden beste vriend...

Ik ben het met Powerpats eens. Het is na enkele maanden behoorlijk saai. De omgeving is belachlijk eentonig. Nergens een stad, allemaal dezelfde gebouwen, weinig mogelijkheden... En ook de Multiplayerfunctie is iets waar je in principe niet zo lang plezier van kunt hebben. Veel te traag reactievermogen, om nog maar te zwijgen over de besturingen etc.

Al met al ben ik inmiddels klaar met GTAIV. En dat na nog géén twee maanden. Er zijn veel mooiere spellen verkrijgbaar op de PS3. Dus indien je het geld goed kunt gebruiken, bespaar je de aanschaf dan. Zo geweldig is het niet. Wanneer je de mogelijkheden eenmaal hebt gezien, is er eigenlijk al geen bal meer aan.

Link to comment
Delen op andere websites

mwah eerste 2 maanden ga je het leuk vinden maar er zit echt geen replay value in. en dan wordt het zeer saai.

...Tenzij je je aansluit bij een leuke online clan, want in deze GTA kunnen we eindelijk officieel online gamen! Dat geeft zeker een meerwaarde!

Reclame maken is verboden beste vriend...

Ik ben het met Powerpats eens. Het is na enkele maanden behoorlijk saai. De omgeving is belachlijk eentonig. Nergens een stad, allemaal dezelfde gebouwen, weinig mogelijkheden... En ook de Multiplayerfunctie is iets waar je in principe niet zo lang plezier van kunt hebben. Veel te traag reactievermogen, om nog maar te zwijgen over de besturingen etc.

Al met al ben ik inmiddels klaar met GTAIV. En dat na nog géén twee maanden. Er zijn veel mooiere spellen verkrijgbaar op de PS3. Dus indien je het geld goed kunt gebruiken, bespaar je de aanschaf dan. Zo geweldig is het niet. Wanneer je de mogelijkheden eenmaal hebt gezien, is er eigenlijk al geen bal meer aan.

ja maar dat is een persoonlijke mening

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is inderdaad jammer. Ga hem zeker wel halen hoor. Heb een ps 3 en zag er schitterend uit!

Dus de missies zijn de dingen die je moet gaan halen.

Vond die gebouwen juist zo leuk :D

Dank u voor deze snelle antwoorden! Geweldig zo'n forum! Tot gauw!

Het topic mag sluiten!

Ik mis de grote garages... Die zat ik altijd gewoon zo vol mogelijk te

gooien met behulp van een klein trucje :puh:

Op 't gegeven moment had ik 6 auto's in één garage en ontplofte ze

gewoon plotsling omdat ze zo bekneld zaten :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...