X-Zero Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 (bewerkt) mischien is dit een goed idee van de freeway een chopper te maken hier een paar plaatjes ik hoop dat iemand niet met zo'n idee is gekomen anders mij excuses.. Bewerkt: 8 maart 2005 door the straight people killer Reageren
PatrickW Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Er zijn op het net verschillende chopper modellen te downloaden. Ook in killerkip's mod, zit b.v. en mooie chopper.... Reageren
McDude Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 thanx the straight people killer een leuk idee om in mijn mod te doen de freeway is namelijk nog niet gemod dus ik probeer deze zo goed mogelijk na te maken als ie af is laat ik je het weten Reageren
Wauzie Geplaatst: 12 maart 2005 Rapport Geplaatst: 12 maart 2005 Ja, er zijn al heel veel voertuigen gemod, maar de freeway vrijwel niet, het zou leuk zijn als er een vette motor voor in de plaats komt :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.