Miek Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 (bewerkt) Wat is jouw lieveling voertuig in het prachtige London? Lijstje: Afbeelding: Voertuig: Waarom: Dit is mijn lieveling,al van de eerste dag m'n hart gestolen: Afbeelding: Voertuig:Jug Swinger Waarom:Hij rijd zo lekker,heel erg mooie auto Bewerkt: 10 juli 2008 door Miek Reageren
Chipsoft Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 Afbeelding: Voertuig: Jug Swinger Waarom: It looks so nicéé is iDD een geweldige auto, en rijd ook zeer goed, verder vind ik de "Mod Scooter" ook een fijn voertuig, maar niet zo fijn als de Jug Swinger Reageren
Harrison Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 (bewerkt) Afbeelding: Voertuig: Copper Waarom: Ik hou van Politieauto's . Bewerkt: 21 juli 2008 door Harrison Reageren
ChelseaSmile Geplaatst: 3 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2008 Wat is jouw lieveling voertuig in het prachtige London?Lijstje: Afbeelding: Voertuig: Waarom: Dit is mijn lieveling,al van de eerste dag m'n hart gestolen: Afbeelding: Voertuig:Jug Swinger Waarom:Hij rijd zo lekker,heel erg mooie auto De Londense politie is niet zo te spreken over die auto. http://www.rockstargames.com/gtalondon/pub...ntro/index.html Kijk bij " Speak to the boys in blue" Reageren
Dotz Geplaatst: 14 november 2009 Rapport Geplaatst: 14 november 2009 Laat ik hier weer eens leven in blazen, mijn favo-auto: Afbeelding: '69 '61 Voertuig: Copper Waarom: Dat gé-wél-dí-gé sirene-geluid, en ze zien er ook mooi uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.