Jump to content

no more jack thompson


battle1970

Recommended Posts

heey iedereen ik heb zonet een leuk nieuwte gevonden dat misschien zowel ons als rockstar happy zal maken

jack thompson is verleden tijd

http://tweakers.net/nieuws/54456/rechter-l...r-thompson.html

ik hoop dat dit niet eerder bekent was :)

zo wel jullie weten daar dan wel raat op?:puh:

groetjes robin:D!

Bewerkt: door battle1970
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wienish

    8

  • Uitroepteken

    5

  • Dvt

    4

  • PowerPats

    2

VOLOP TERECHT ! moet ie maar niet proberen om ons lievelingsspel van de markt af te halen.

Tja dat krijg je er van , Als je GTA en andere goede games afkraakt Ha.

Bewerkt: door GreyFox-Smurf
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zweer jullie,

als ik die Thompson op straat zou tegenkomen,

zou ik 'm eerst vol uitlachen omdat ie geschorst is,

100% terecht natuurlijk,

en hem daarna een enkeltje naar 't ziekenhuis geven,

want GTA is GTA en daar hoort gewoon wat extreems

bij. Sterker nog: geen reden om GTA IV te 'blokkeren',

want hij is minder extreem als de andere GTA's, hoewel

GTA IV toch meer is aangekondigd als zeer agressief

spel.

Ik hoop voor hem dat - als ik 'm tegenkom - zijn verzekering

hem niet ook gedag heeft gezegt.

Link to comment
Delen op andere websites

Sterker nog:

3 mei 2008 - Nadat hackers al eerder de beruchte Hot Coffee-mod terugvonden in GTA San Andreas, hebben hackers ook in GTA IV verwijderde content teruggevonden. Het gaat hier om een missie, toepasselijk 'Hot Coughing' genaamd. Hoewel de audio-files van deze missie nog niet gevonden zijn, heeft men wel de ondertitels teruggevonden en daaruit blijkt het volgende.

Deze missie start als Niko tijdens een andere missie zijn liesspier verrekt. Niko wordt naar het ziekenhuis gebracht door een ambulance en ondertussen valt Jerk Thompson hem lastig. Jerk Thompson zegt dat 'gewelddadige' tekenfilms als Tom & Jerry en Looney Tunes de oorzaak zijn van Niko's blessure. Als de dokter Niko vervolgens onderzoekt en hem vraagt zijn hoofd te draaien en te hoesten, ziet Niko wederom Jerk Thompson die hem aan het begluren is. Vervolgens breekt er een ware rel in het ziekenhuis uit en in de ondertitels zijn vanaf dan alleen nog scheldwoorden en vloekwoorden terug te vinden.

Rockstar zelf heeft nog geen reactie gegeven over de ontdekking van deze missie, waarom deze verwijderd is bijvoorbeeld. Wellicht waren ze bang dat deze missie Jack Thompson iets te zwaar zou vallen? Hackers denken in elk geval dat ze de missie wel grotendeels kunnen herbouwen en plaatsen dan een filmpje met footage op het internet.

Bron: Xbox Only

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Sterker nog:
3 mei 2008 - Nadat hackers al eerder de beruchte Hot Coffee-mod terugvonden in GTA San Andreas, hebben hackers ook in GTA IV verwijderde content teruggevonden. Het gaat hier om een missie, toepasselijk 'Hot Coughing' genaamd. Hoewel de audio-files van deze missie nog niet gevonden zijn, heeft men wel de ondertitels teruggevonden en daaruit blijkt het volgende.

Deze missie start als Niko tijdens een andere missie zijn liesspier verrekt. Niko wordt naar het ziekenhuis gebracht door een ambulance en ondertussen valt Jerk Thompson hem lastig. Jerk Thompson zegt dat 'gewelddadige' tekenfilms als Tom & Jerry en Looney Tunes de oorzaak zijn van Niko's blessure. Als de dokter Niko vervolgens onderzoekt en hem vraagt zijn hoofd te draaien en te hoesten, ziet Niko wederom Jerk Thompson die hem aan het begluren is. Vervolgens breekt er een ware rel in het ziekenhuis uit en in de ondertitels zijn vanaf dan alleen nog scheldwoorden en vloekwoorden terug te vinden.

Rockstar zelf heeft nog geen reactie gegeven over de ontdekking van deze missie, waarom deze verwijderd is bijvoorbeeld. Wellicht waren ze bang dat deze missie Jack Thompson iets te zwaar zou vallen? Hackers denken in elk geval dat ze de missie wel grotendeels kunnen herbouwen en plaatsen dan een filmpje met footage op het internet.

Bron: Xbox Only

Dit is gewoon een prachtige Rockstar-joke :schater: :schater: :schater:

maar ehh, even over die hackers: wat is daar dan mee

gebeurt? Zijn die niet opgepakt ofzo vanwege hacken? o.O

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is gewoon een prachtige Rockstar-joke :schater: :schater: :schater:

maar ehh, even over die hackers: wat is daar dan mee

gebeurt? Zijn die niet opgepakt ofzo vanwege hacken? o.O

Gast, je mag toch wel hacken dat is niet illegaal hoor. :N Spellen hacken met als doel beveiligingen te omzeilen, dat is illegaal.

Maar inn ieder geval weet ik het niet wat er nog gebeurd met die footage en de hackers..

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is gewoon een prachtige Rockstar-joke :schater: :schater: :schater:

maar ehh, even over die hackers: wat is daar dan mee

gebeurt? Zijn die niet opgepakt ofzo vanwege hacken? o.O

Gast, je mag toch wel hacken dat is niet illegaal hoor. :N Spellen hacken met als doel beveiligingen te omzeilen, dat is illegaal.

Maar inn ieder geval weet ik het niet wat er nog gebeurd met die footage en de hackers..

Aha, weer wat geleerd :$

Link to comment
Delen op andere websites

Sterker nog:

Bron: Xbox Only

Dat was al heel lang bekend, klik. Waarschijnlijk is het een Hoax, btw.

Hier heb ik in ieder geval een dubbel gevoel over. Aan de ene kant blij dat hij niet meer de pain in the ass is voor Rockstar, aan de andere kant heeft hij nu geen baan meer en kan hij met zijn opleiding niets meer doen omdat hij voor het leven geroyeerd is/wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat van die hackers die een verwijderde Jack Thompson missie hebben ontdekt is al vrij oud nieuws, en daar vind je hier een topic over. Als je de laatste paar posts leest zie je dat het echter vrij onwaarschijnlijk is dat het echt waar is. Anyway, wel goed nieuws dat 'Jerk' nu dan toch definitief verslagen is, lang leve de geweldadige, groffe, en bloederige spellen :D

@hierboven: Tsja, hij heeft het er ook zelf naar gemaakt vind ik. Op een gegeven moment wilde hij zelfs Buzz: TV Quiz aanklagen, één van de meest onschuldige games van dit moment. Als je het leven van miljoenen gamers zuur probeert te maken, keer op keer, dan is het ook wel je eigen schuld.

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...