Jump to content

no more jack thompson


battle1970

Recommended Posts

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wienish

    8

  • Uitroepteken

    5

  • Dvt

    4

  • PowerPats

    2

Sterker nog:

Bron: Xbox Only

Dat was al heel lang bekend, klik. Waarschijnlijk is het een Hoax, btw.

Hier heb ik in ieder geval een dubbel gevoel over. Aan de ene kant blij dat hij niet meer de pain in the ass is voor Rockstar, aan de andere kant heeft hij nu geen baan meer en kan hij met zijn opleiding niets meer doen omdat hij voor het leven geroyeerd is/wordt.

Jup, en 't is zijn eigen schuld als je 't mij vraagt.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel kut voor hem dat ie zijn baan kwijt is, maar eigen schuld dikke bult. Waarom zeikt ie dan over nuteloze dingen, waar nog niet eens onderzoek over is geweest. Lukraak maar een zaak aanspannen naar Rockstar of een andere videogame maatschappij waar je niets aan hebt.

Ik zit nog wel met de brandende vraag, waarom ie het deed: Je spant toch niet zomaar een zaak aan terwijl je weet dat het weer wordt verworpen?

De mazzel, Jack *kuch*Asshole*kuch* Thompson.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is idd wel k*t dat hij zijn baan kwijt is. Maar hij moet niet gaan zeuren over een Spel. Dat vind ik wel kinderachtig van hem :7 Alles wat hij zei was gewoon nuttenloos, niemand intereseerdt die uitspraken van hem. Ach ja, hij gaat maar in de Supermarkt werken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is idd wel k*t dat hij zijn baan kwijt is. Maar hij moet niet gaan zeuren over een Spel. Dat vind ik wel kinderachtig van hem :7 Alles wat hij zei was gewoon nuttenloos, niemand intereseerdt die uitspraken van hem. Ach ja, hij gaat maar in de Supermarkt werken :puh:

Haha, en dan gaat hij de supermarkt aanklagen want van de ingeblikte tomatensoep trainen kinderen om mensen te vermoorden.

Link to comment
Delen op andere websites

gvd kijk hier wordt ik gewoon pisnijdig van.

jack thompson zegt dat games gewelddadig zijn en jullie allemaal zitten te brave engel uit te hangen en zeggen dat het onzin is. dan horen jullie iets over jack thompson en dan is het gelijk van "Ik sla hem in elkaar' 'Ik vermoord hem echt'

dat is het meest schijnheilige bullshit die ik ooit heb gehoord.

maarja leef maar weer verder in jullie droomwereld.

PS: ik heb het maar over een paar reacties hier in het topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Sterker nog:

Bron: Xbox Only

Dat was al heel lang bekend, klik. Waarschijnlijk is het een Hoax, btw.

Hier heb ik in ieder geval een dubbel gevoel over. Aan de ene kant blij dat hij niet meer de pain in the ass is voor Rockstar, aan de andere kant heeft hij nu geen baan meer en kan hij met zijn opleiding niets meer doen omdat hij voor het leven geroyeerd is/wordt.

ik vind dat hij het zelf gedaan had hij heeft al genoeg waarschuwingen en dat soort dingen gehad toch ?

hij kan rockstar tenminste niet meer in de weg zitten :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zweer jullie,

als ik die Thompson op straat zou tegenkomen,

zou ik 'm eerst vol uitlachen omdat ie geschorst is,

100% terecht natuurlijk,

en hem daarna een enkeltje naar 't ziekenhuis geven,

want GTA is GTA en daar hoort gewoon wat extreems

bij. Sterker nog: geen reden om GTA IV te 'blokkeren',

want hij is minder extreem als de andere GTA's, hoewel

GTA IV toch meer is aangekondigd als zeer agressief

spel.

Ik hoop voor hem dat - als ik 'm tegenkom - zijn verzekering

hem niet ook gedag heeft gezegt.

wel beste vriend ik ben het oprecht eens dat je hem in z'n gezicht zou uitlachen maar het feit dat je hem dan nog eens een 'enkeltje' naar het ziekenhuis zou geven zou verdomd mooi zijn uitspraak staven dat Gta IV een zeer geweldadig spel is omdat een speler hem zelf aanvalt ! De kans dat jij hem tegen het lijf loopt is microscopisch klein maar zelfs als iemand in Amerika je idee deelt en hem wel tegenkomt! dan zitten we zeker in de zeik.

Laat de man gewoon met rust en laat hem mentaal en financieel pijn lijden door z'n idioot gedrag daar komt een mens al niet makkelijk van bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is idd wel k*t dat hij zijn baan kwijt is. Maar hij moet niet gaan zeuren over een Spel. Dat vind ik wel kinderachtig van hem :7 Alles wat hij zei was gewoon nuttenloos, niemand intereseerdt die uitspraken van hem. Ach ja, hij gaat maar in de Supermarkt werken :puh:

Haha, en dan gaat hij de supermarkt aanklagen want van de ingeblikte tomatensoep trainen kinderen om mensen te vermoorden.

haha :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is idd wel k*t dat hij zijn baan kwijt is. Maar hij moet niet gaan zeuren over een Spel. Dat vind ik wel kinderachtig van hem :7 Alles wat hij zei was gewoon nuttenloos, niemand intereseerdt die uitspraken van hem. Ach ja, hij gaat maar in de Supermarkt werken :puh:

Haha, en dan gaat hij de supermarkt aanklagen want van de ingeblikte tomatensoep trainen kinderen om mensen te vermoorden.

Of hij gaat de supermartk aanklagen omdat de bananen

een seksuele[/font] vorm hebben, en dan zegt

hij dat de supermarkt verboden moet worden voor meisjes.

Ik zie het al voor me:

Beste Wall-Mart,

ik wil zeggen dat ik vind dat de bananen

in uw supermarkt een slechte kwaliteit hebben.

Ze hebben de vorm van het mannelijk geslachtsdeel,

en dat zal zeven- en achtjarige meisjes erop aansporen

om hun geslachtsdeel te testen met voorwerpen. In

sommige arme landen zijn al duizenden operaties gedaan

om bij vrouwen uit het 'magische deel' te halen, te denken

aan appels (die u ook verkoopt), bananen (waar ik nu over

klaag), speelgoed (godzijdank verkoopt u dat niet), asperges

(verkoopt u ook) en dergelijke. Ik wil daarom vragen of u op

zijn minst deze supermarkt wilt verbieden voor mensen die

behoren tot het vrouwelijke geslacht, of ze nu omgebouwd zijn

of niet.

Mvg,

Jerk Thompson

Jack Thomson

Fuck, kan mijn naam niet eens goed spellen..[/font]

J-A-C-K T-H-O-M-P-S-O-N.

Bewerkt: door -_-Alex-_-
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...