Robin B Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2008 Waarom lees ik toch zo vaak dat mensen iemand anders dood wensen als het ze niet bevalt wat die mensen doen? De wereld draait niet alleen om jouw mening, ieder heeft zijn recht, en als hij nu niet echt in jouw straatje plast, dan haal je toch je schouders op en denkt, arme jongen, was je maar wat slimmer.Maar om nou meteen iemand dood te willen hebben of het ziekenhuis in te willen slaan? Je zou eens tegenover een groep mensen komen te staan die een idee van jou niet zo leuk vinden en dan ook meteen maar besluiten dat je hierom dood moet.. Van mij mag die Mr. Thompson gewoon doorgaan met wat hij doet, hij kan toch geen hard bewijs krijgen. En als hij dat wel kan, dan heeft ie dus gewoon gelijk. Als je dan nog steeds vindt dat dat onzin is, dan loop je dus zelf gevaar zonder het te weten. Doet me denken aan roepen dat je van roken gezond blijft omdat je zelf nog niets merkt van een achteruitgang van je gezondheid. Jack Thompson infiltirant!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.