G4m3fr34k Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 ik vond op youtube dit filmpje : ik heb het zelf geprobeerd en het ziet er raar uit. de cheat de moet invoeren is mega jump (cj phone home voor pc), en het safehouse is ergens in las venturas (ik weet niet precies waar) het lijkt heel erg op ganton en de huizen zijn solid, dus je kunt er niet doorheen lopen. weet iemand hier meer over, plz reply! Reageren
joppie Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Dit is een stukje in LS maar dan iets jah, ik heb er wel van gehoord ook wel vaker gezien maar je kan er op een bepaalde manier naartoe. Volgens mij is et zo'n hemel ofsow. Misschien dat iemand anders je verder kan helpen. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 (bewerkt) Dat gedeelte in het HIU wordt gebruikt in de missie Burning Desire, als je buiten staat voordat je Denise Robinson gaat redden uit het brandende huis. Daar is inderdaad ook een stuk exterior geplaatst zoals dat ook te zien is in het gewone speelveld. Klik hier voor een snapmap met de locatie van het exterior in het speelveld. Bewerkt: 10 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
.Senne Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 (bewerkt) ik ben er onlangs eens naartoe geweest, maar zoveel was er nu ook weer niet aan, en ik geraakte er ook niet weg op het einde, er zijn unsolid maar ook onzichtbare wanden, en dus zat ik vast greetz_ EDIT: o ja, het is het savehuis in Prickle Pine, LV Bewerkt: 11 juli 2008 door senneken Reageren
gaman Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Klopt, en als je daar bent moet je maar eens zoeken naar het huis van kolonel furhburger. Als je daar kun je er gewoon inlopen. dan moet je er weer uitlopen en dan ben je gewoon weer is los santos. alleen het gekke is dat er op je mini-map staat dat je in las venturas bent, omdat je daar in het huis in prickle pine bent gegaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.