Jump to content

[WIP] Blokker fabriek of winkel [SA]

Wat word dit  

2 leden hebben gestemd

1. 1. word Dit een Winkel of fabriek jullie kiezen

• Winkel
      0
    • Fabriek
      1

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi iedereen.

Ik ben bezig met een mod. De Blokker.

Hij is nog niet af. jullie mogen kiezen word het een winkel of een fabriek.

ik weet niet of hij mooi is want het is mijn eerste mod. jullie mogen hem ook veranderen als je wilt. ik kan pas verder gaan als ik weet wat het moet worden.

nog 1 vraag. kan iemand uitleggen hoe je ze op internet zet met download?

Screenie

Bewerkt: door RoyBoow
Geplaatst:

Om je modificatie in de download database van het forum te plaatsen, moet ik je naar deze pagina verwijze: klik.

Succes.

Geplaatst:
Om je modificatie in de download database van het forum te plaatsen, moet ik je naar deze pagina verwijze: klik.

Succes.

ik weet dus niet hoe ik die readme bestanden en al dat soort dingen erin moet krijgen. ik heb m met photoshop gemaakt of is datgeen probleem? is er een topic waar ze je uitleggen hoe je readme bestanden in je mod zet?

Geplaatst:

Succes.

ik weet dus niet hoe ik die readme bestanden en al dat soort dingen erin moet krijgen. ik heb m met photoshop gemaakt of is datgeen probleem? is er een topic waar ze je uitleggen hoe je readme bestanden in je mod zet?

je hebt winrar nodig om het in een .zip of .rar te zetten zodat er meer bestanden in kunnen.

Geplaatst:

Voor een beginner is het wel knap, maar hij is niet mooi. Mag ik vragen welke .txd bestandjes dat je hebt gebruikt?

Geplaatst:

Het is natuurlijk niet de bedoeling om gephotoshopte fake mods te showen. De vrachtwagen is duidelijk uitgeknipt, en de 2 blokker afbeeldingen zijn er duidelijk op ge-photoshopt. Voor gephotoshopte afbeeldingen, moet je in het GFX showroom zijn, en niet in het mod showroom. Dit lijkt me gewoon een grap, dus komt er een slotje op :slotje: .

Mocht dit niet een grap zijn, PB me gerust en dan open-en-verplaats ik het weer.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...