benecol Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 De stoppie lukt mij niet. Ik kan wel een stoppie maken maar hij gaat nooit tot het einde van de kegels, waardoor ik telkens gestopt wordt tussen de kegels. Weet iemand wat ik moet doen om te maken dat ik voorbij de kegels geraak. Dit doe ik: gas geven dan naar voor leunen en remmen. (en dan gaat hij nooit verder dan de voorlaatste kegel). grtz Reageren
Donwell Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 (bewerkt) De stoppie is inderdaad een lastige vaardigheid, maar na wat oefening is er geen kunst aan. De volgorde die je moet handhaven: Rijd vol gas tot aan de pionnen; Druk op de rem, gevolgd door gelijk je achterwiel omhoog te trekken; Laat alle knoppen los, behalve de knop waarmee je het achterwiel omhoog haalt (op PC pijltje omhoog); Als je door de pionnen heen bent, laat je deze knop los en rijdt je het laatste stuk met de acceleratie-knop. Je kunt voor het gemak ook eens wat oefenen op straat, zodat je bij de Bike School geen problemen hebt. Edit@hieronder Als ik bij mij gas geef zodra ik mijn achterband in de lucht heb, begin ik te slingeren en kom uiteindelijk weer op de grond terecht. Bewerkt: 11 juli 2008 door Donwell Reageren
benecol Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 (bewerkt) De stoppie is inderdaad een lastige vaardigheid, maar na wat oefening is er geen kunst aan. De volgorde die je moet handhaven: Rijd vol gas tot aan de pionnen; Druk op de rem, gevolgd door gelijk je achterwiel omhoog te trekken; Laat alle knoppen los, behalve de knop waarmee je het achterwiel omhoog haalt (op PC pijltje omhoog); Als je door de pionnen heen bent, laat je deze knop los en rijdt je het laatste stuk met de acceleratie-knop. Je kunt voor het gemak ook eens wat oefenen op straat, zodat je bij de Bike School geen problemen hebt. Kheb het gevonden Door gewoon jouw stappen te doorlopen lukt het ook niet bij de derde stap moet je ook weer gas geven en dan blijf je vooruitgaan met je achterwiel in de hoogte. dus: [*]Rijd vol gas tot aan de pionnen; [*]Druk op de rem, gevolgd door gelijk je achterwiel omhoog te trekken; [*]Laat alle knoppen los, behalve de knop waarmee je het achterwiel omhoog haalt (op PC pijltje omhoog) en ook weer gas geven; [*]Als je door de pionnen heen bent, laat je deze knop los en rijdt je het laatste stuk met de acceleratie-knop. Alleszins bedankt voor het antwoord (man kwas echt zot aan het worden) Bewerkt: 11 juli 2008 door benecol Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.