Puma Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 (bewerkt) *********************************************************************** Parajetsol***********************************************************************Auteur: PumaVervangt: Jetpack**********************************************************************************************************************************************DOWNLOAD***********************************************************************Ik had nog tijd over na het inpakken, ik heb dit binnen een uurtje gemaakt, vandaar de "slechte" kwaliteit. Veel plezier ermee en een fijne vakantie! Bewerkt: 11 juli 2008 door Puma Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Idee is erg leuk. Jammer dat je zo weinig tijd had om hem zo uitgebreid te maken zoals je altijd met al die andere leuke mods doet. Ik ga hem in ieder geval uitproberen. Reageren
Jarno Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Ondanks korte tijd ziet er lollig uit . Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 De slapende reus wordt wakker . En stijgt op naar de hemel xD. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 (bewerkt) hahaha ziet er wel fa2 uit wel mooi gedaaan Bewerkt: 21 juli 2008 door rjravi1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.