-Niels- Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Altijd als ik een liedje wil laten afspelen, verschijnt er deze foutmelding: Ik heb me'n vader al gevraagd, of er software bij geleverd zat, maar zijn antwoord was: nee. Hij zei: er zit volgens mij software bij de computer zelf geleverd, en ik heb dus iets geinstalleerd. Mijn vraag: Zit er software van het geluid bijgeleverd? Zoja, onder wat voor soort cd moet het dan staan? (word of anders?) Alvast bedankt Badman Reageren
Ironfist Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 heb je je boxen(=speakers) al eens terwijl je pc uitstaat opnieuw ingeplugd? Reageren
-Niels- Geplaatst: 8 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 (bewerkt) Nee, heb het wel gedaan toen hij aan stond! denk je dat het helpt? P.S. heb wel laatst XP er opnieuw op gezet, maar anders speelt ie ook altijd gewoon <_< Bewerkt: 8 maart 2005 door GtA_BaDmAn Reageren
Ironfist Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 onlangs had ik ook dit probleem,en heb toen de pc uitgezet zn boxen ingestoken maar toen kwam er ook nooit geluid uit nu werken ze wel weer zoals ik ze graag hoor (maar had wel xp niet opnieuw geinstalleerd :unsure: ) Reageren
-Niels- Geplaatst: 8 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 (bewerkt) Nouw ik probeer even en dan spreek ik jullie zoweer of het gelukt is! Edit: Heb jet gedaan, maar het heeft niks geholpen nog steeds dezelfde foutmelding. Bewerkt: 8 maart 2005 door GtA_BaDmAn Reageren
-Niels- Geplaatst: 8 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Zoals in mijn vorige post, heb ik me'n computer uit gehad en opnieuw aangesloten. dit heeft niet geholpen, zijn er meer tips? P.S. sorry voor de dubbelpost! maar anders reageren mensen hier niet op, omdat ik me'n post heb ge'edit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.