Swiggers Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Hé GTAForum leden, Ik was wel eens beniewd of jullie nog wat gewonnen hadden van de Staatsloterij gister avond. Hebben jullie nog een aardig bedrag gewonnen ? Of netzoals de meeste mensen helemaal niets ? Wij hadden 1 lot maar we hebben niets gewonnen. ( Was ook niet te verwachten ) Verder hadden we nog 10 loten van m'n vaders werk, en daar hadden we zo'n ongeveer 128 € mee gewonnen. Waardeloos dus... We hadden bijna de 50.000,- € gewonnen. Alleen het laatste getalletje was een 8, en wij hadden een 3 voor de rest was alles goed.. En hoe ging het met jullie ? DSgregor Reageren
Wienish Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 (bewerkt) Op 3fm hebben ze het daar nu ook de hele tijd over. Wij hadden ook niks gewonnen. Het is bekend dat de prijs is gevallen in Den Haag, maar de winnaar heeft zich tot nu toe nog niet gemeldt Edit: We hebben ergens tussen 1995 en 1997 wel een keer 300.000 gulden gewonnen. Een deel ging naar familie, en de rest ging naar een verbouwing aan het huis. 2, 3 maanden na de verbouwing zijn we een straat verderop gaan wonen o.O Bewerkt: 11 juli 2008 door -_-Alex-_- Reageren
xgaming Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 €8.50 Had gehoopt op een groter bedrag rond de 20.000 euro zodat ik een iPhone kon kopen Hoogste bedrag bij ons ooit gewonnen: €150,- Reageren
Swiggers Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 (bewerkt) €8.50 Had gehoopt op een groter bedrag rond de 20.000 euro zodat ik een iPhone kon kopen Hoogste bedrag bij ons ooit gewonnen: €150,-Achja, dan knutsel je van die € 8,50,- maar een Iphone van papier Bewerkt: 11 juli 2008 door DSgregor Reageren
peter99 Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Ik snap niet waarom mensen allemaal loten kopen, het kost veel geld en de kans dat je je gespendeerde bedrag terug verdient is klein, laat staan de Jackpot zelf. En het is gewoon genaait, lijkt me nogal logisch ? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Ik snap niet waarom mensen allemaal loten kopen, het kost veel geld en de kans dat je je gespendeerde bedrag terug verdient is klein, laat staan de Jackpot zelf.En het is gewoon genaait, lijkt me nogal logisch ? Maar als je niet meespeelt, kan je ook niks winnen Reageren
Sublime Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 50% van alle winst gaat naar de staat.. onze eigen staat loopt ons een beetje het geld uit de zakken te trekken.. ongelofelijk dat mensen loten kopen.. de kans is gewoon 1 op 10 miljoen ofzo.. En de staatsloterij staat al bekend om zijn "goeie" imago.. Prijzen verloten over loten die geeneens verkocht zijn! dan kan je wel begrijpen dat het geldklopperij is.... Reageren
Sander Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Met de staatsloterij heb je nog altijd grotere kans dan bij de postcodeloterij Ik had een straatje, heb ik 13 euro mee gewonnen. Dus 29-13= 16 euro verlies, maar dat boeit me ook niet doe ook bijna nooit aan gokken.(eerste keer loten gekocht) Reageren
Silverbyte Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Wij hebben welgeteld 20€ gewonnen.. Reageren
peter99 Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 (bewerkt) Dat is precies wat ik bedoel uber lage prijzen waardoor je psygisch ook al instort (gebeurt bij velen :O) Bewerkt: 11 juli 2008 door peter99 Reageren
PowerPats Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Mijn hart stond stil toen ik hoorde dat de staatsloterij in den haag was gevallen (want daar woon ik) ik wou zo snel mogelijk de loten controleren. maar ik was destijds op een diplomauitreiking nouja in ieder geval hebben we de 25 miljoen niet gewonnen. wel 20 euro Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Wij hadden een jaar terug 3 x achter elkaar de ijsprijs gewonnen... Kom dan met bedragen dat ijs ligt in de supermarkt. Reageren
Swiggers Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Wij hadden een jaar terug 3 x achter elkaar de ijsprijs gewonnen... Kom dan met bedragen dat ijs ligt in de supermarkt. Haha, wat een geweldige prijs.. Inderdaad, kom dan met geld bedragen en niet met ijs.. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Wij hebben 4 jaar geleden een volledig verzorgde reis naar Zakyntos voor 7 dagen gewonnen. We verbleven in een 5 sterren hotel en was all-inclusiv, was opzich wel gezellig al zou 25 miljoen wel beter zijn. Reageren
Swiggers Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Wij hebben 4 jaar geleden een volledig verzorgde reis naar Zakyntos voor 7 dagen gewonnen. We verbleven in een 5 sterren hotel en was all-inclusiv, was opzich wel gezellig al zou 25 miljoen wel beter zijn. Dat is ook nog wel een redelijke prijs. Een week in een 5 sterren hotel en all-inclusef dat is echt geweldig. Ik ben ook een op vakantie gegaan naar Ibiza en toen hadden we ook all-inclusef dat is echt fijn. Dan kun zoveel drink als je wilt. Maar goed, zo'n reis is ook een geweldige prijs. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.