Jump to content

Staatsloterij Record Jackpot.

Recommended Posts

Geplaatst:
Wij hebben 4 jaar geleden een volledig verzorgde reis naar Zakyntos voor 7 dagen gewonnen. We verbleven in een 5 sterren hotel en was all-inclusiv, was opzich wel gezellig al zou 25 miljoen wel beter zijn. :7
Dat is ook nog wel een redelijke prijs. Een week in een 5 sterren hotel en all-inclusef dat is echt geweldig. Ik ben ook een op vakantie gegaan naar Ibiza en toen hadden we ook all-inclusef dat is echt fijn. Dan kun zoveel drink als je wilt. :puh: Maar goed, zo'n reis is ook een geweldige prijs. :Y

Het vette was ook dat we met een heel vliegtuig daarheen gingen met allemaal winnaars. :puh: Maar als kind heb je weinig te doen, want waren bijna alleen volwassenen. :7

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Swiggers

6

• Torritor

3

• peter99

2

• Wienish

2

Geplaatst:

Wij hebben 100 euro gewonnen geen jackpot maar wel een leuk prijsje zeker omdat het belastingsvrij is.

Geplaatst:
Waarom is iedereen toch zo negatief over loten kopen?

Wij hebben €8,50 gewonnen..

De andere zijn gewoon chagrijnig omdat ze de hoofdprijs niet hebben gewonnen :puh: ( Niet te serieus opvatten, daar is 't namelijk vrijdag voor.. )

8,50 is niet veel, maar altijd wat. Je hebt in iedergeval driekwart van je lot terug. ( Tenzij je meer loten hebt gekocht ) :puh:

Geplaatst:
Wij hebben 4 jaar geleden een volledig verzorgde reis naar Zakyntos voor 7 dagen gewonnen. We verbleven in een 5 sterren hotel en was all-inclusiv, was opzich wel gezellig al zou 25 miljoen wel beter zijn. :7
Dat is ook nog wel een redelijke prijs. Een week in een 5 sterren hotel en all-inclusef dat is echt geweldig. Ik ben ook een op vakantie gegaan naar Ibiza en toen hadden we ook all-inclusef dat is echt fijn. Dan kun zoveel drink als je wilt. :puh: Maar goed, zo'n reis is ook een geweldige prijs. :Y

Eindeloos eten en drinken? Sjit man, dan moeten ze daar maar

geen feesten houden :') Want op disco's enzo met school bijv.

drink ik me gewoon kapot.. Erg leuk, totdat ik de volgende ochtend

ieder half uur naar de wc ren :$

Geplaatst:
Ik snap niet waarom mensen allemaal loten kopen, het kost veel geld en de kans dat je je gespendeerde bedrag terug verdient is klein, laat staan de Jackpot zelf.

En het is gewoon genaait, lijkt me nogal logisch ?

Er is ooit een onderzoek gedaan naar waarom mensen meedoen aan de Staatsloterij. Dat is meestal de "als ik mee had gedaan, had ik misschien wel gewonnen"-gedachte. Dit is erger bij die straatprijzen, dus niet van de Staatsloterij, want dan kunnen al je buren iets hebben en jij niet. Maar ook bij de Staatsloterij, als je niet koopt, maak je geen kans, dus als iemand die je kent er met grandioos veel geld vandoor gaat, had jij dat ook kunnen zijn als je een lot gekocht had. Niemand verwacht dat hij/zij wint, maar ze willen het zekere voor het onzekere nemen.

Ik koop geen staatslot, mijn gezin wel. Ik zie er geen nut in, de kans is 1 op 6,5 miljoen (aantal verkochte loten) dat je wint. Deze keer was de kans dat je won overigens wel veel groter, maar nog: 1 op 6,5 miljoen is wat mij betreft teveel. Wij hebben overigens niets gewonnen, maar ja, ik had ook niet anders verwacht. :7

Geplaatst:

Wij winnen vaak Ben & Jerries ijs, maar niemand bij ons in huis lust dat. Dus geven we het vaak weg. Verder een keertje met krasloten 12 euro. En volgens mij ook nog een keer 50 euro ofzo. Stelt dus niet veel voor.

Geplaatst:

Ik denk dat sommige mensen geld willen verdienen vanwege de hoge dieselprijzen.

Dat vind ik erg zonde.

Geplaatst:
Ik denk dat sommige mensen geld willen verdienen vanwege de hoge dieselprijzen.

Dat vind ik erg zonde.

De Diesel prijs is de laatste tijd enorm gestegen. Maar ik denk niet dat mensen rijk willen worden om makkelijker de Diesel prijs te kunnen betalen. Geld maakt het allemaal veel makkelijker. "Geld maakt geen geluk", dat klopt want als je ziek bent en veel geld hebt ben je ook niet gelukkig. "Geld maakt het allemaal makkelijker", dit klopt ook. Dan let je niet op de 10 a 20 euro, dan twijfel je niet, maar doe je het gewoon! Natuurlijk wil ieder mens veel geld hebben, maar niet alleen om de Diesel prijs te betalen :puh:
Geplaatst:

Daar heb je gelijk in. De Olieprijzen stijgen ook omhoog. De meeste mensen kunnen dit niet meer aan. Ze kunnen dan ook geen drinken, eten, kleren, en alles wat ermee te maken heeft, kopen. :N In de VS gaat dat helemaal moeilijk. Daar zijn er geregeld tornado's gesingaleerd. Dat is vooral in het midden-westen van het land. Ze kunnen dan haast niks betalen. Welke sukkel heeft het verzonnen met de hoge Diezel en Brandstofprijzen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...