Jump to content

workout

Recommended Posts

Geplaatst:

ik kan niet meer fitnessen, het spel geeft aan dat ik morgen maar terug moet komen omdat ik vandaag al te veel gedaan heb, maar er zijn zeker al 4 dagen voorbij.. is dit iets tijdelijks of hoe los ik dit op??

Geplaatst:

Waarschijnlijk save jij regelmatig je spel, klopt dat? Als je je spel bewaart kan je weer 2 ingame dagen spelen zonder dat CJ honger krijgt. En als hij geen honger krijgt geef jij hem niets te eten, logisch. Maar dat heeft ook invloed op het wel of niet kunnen trainen in een gym. Geef CJ eerst even een maaltijd: een pizza, hamburger of kip dan kan je waarschijnlijk daarna weer trainen. Succes ^_^

Geplaatst:

Er bestaat een bug volgens mij dat je niet meer kan trainen. Hoe lang je ook wacht. Er word dan aangegeven dat je genoeg getraind hebt voor de dag. Maar ook al kom je elke (SA)dag langs de gym, het zelfde bericht zal blijven gegeven worden. Ik heb ergens eens gelezen dat je CJ dan van top tot teen moet veranderen. Alles moet je veranderen. Je schoenen, kleding, brillen, tattoeages, horloge's enz... Een andere manier die word toegepast, is om +/- 10 achter elkaar te saven. Zelf heb ik dit probleem nooit gehad. Wel heb ik vaak ervan gehoord.

Geplaatst:

eten en mn totale uiterlijk veranderen (kleren, tattoo's en kapsel) laten me toch niet trainen. Het kan toch niet zo zijn dat ik ineens niet meer kan fitnessen? heb dat namelijk eerder in het spel wel kunnen doen..

Geplaatst:

Als je nogmaals goed naar de post van GTA-fan2 kijkt zie ik nóg een optie: +/- 10x saven. Probeer dat eens, als dat ook niet lukt heb je misschien met een bug te maken, vervelend.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...