Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hoi

alweer een brobleempje

ik heb nou ff een autotje met de img tool geinstalleerd maar ik had perongeluk heel veel uit het gta3.img bestand verwijdert.

dus nou heb ik een nieuwe gta3.img nodig

kan iemand die ff via PB verzenden

ik heb het over Vice City

alvast bedankt

oeneboy <--PB naam

Bewerkt: door oeneboy
Geplaatst:

Yup...we kunnen je alles bestand zowat sturen behalve GTA3.img...want deze is veel te groot om door te sturen.

Als het goed is heb je nog backups op je computer staan die je nu kan gebruiken (Tenminste ik neem aan dat je die hebt...Het is namelijk niet slim om te gaan modden zonder backups.)

Geplaatst:
ik heb inderdaad backups.

maar niet van mijn halve gta3.img dus dat wordt lastig

dan zit er maar 1 ding op...VC opnieuw installeren...

Geplaatst:
ik heb inderdaad backups.

maar niet van mijn halve gta3.img dus dat wordt lastig

kopier de instalatie, op die manier heb je VC 2 keer geinstaleerdt en heb je altijd een complete Backup van VC

Geplaatst:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...indpost&p=99926

Daar staat hoe je een bestand (tot 1GB) kan versturen via e-mail zonder dat de ontvanger z'n postvak In verstopt raakt. Bij mij is de gta3.img ook helemaal bewerkt, maar misschien is er iemand anders hier die hem nog helemaal "schoon" heeft en dat die dan de complete "schone" gta3.img naar oeneboy wil sturen.

Ik heb trouwens nog meteen een vraagje over als je Vice 2x heb geïnstalleerd, bij beide Vice City's heb je dan dezelfde map waar je de save-bestanden op moet slaan. Kan je niet ergens iets wijzigen dat je zélf die map aan kunt wijzen, aangezien ik VC 2x op m'n PC heb staan en in allebei een totaal iets anders staat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...