kamranoi Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Onderwerp: rap Soort design: signature Size design: signature size Render: ja Animatie: neej Premade: neej Tijd van inlevering: tot 18 juli Opmerking: wie durft? kamranoi
.Phobia Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 (bewerkt) ik doe wel. ik lever hem direct in edit: hier is ie Bewerkt: 12 juli 2008 door aartdognau
kamranoi Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 aartdognau: hier is die van mij:
Bossinkje Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Aartdognau: Een erg mooie sig. De render heb je goed geplaatst. De tekst heb je erg mooi gedaan, maar de effecten voor de render vind ik niet echt mooi. Ook de achtergrond is wat minder. 6.9/10 Kamranoi: Nee, geen goede sig. Hij is heel eentonig, hij heeft maar 1 of 2 kleuren. De achtergrond vind ik een beetje wazig, dat is ook erg jammer. De render is wel goed geplaatst en ingeblend. Ook de tekst vind ik nog een beetje simpel. 5/10 Mijn stem: Aartdognau
Dizzee Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Een beetje laat met het sluiten hier (was het vergeten) maar toch hebben we een winnaar. Gefeliciteerd Aartdognau, +1 punt voor jou. Jammer kamranoi, volgende keer beter. Closed en updated.
Recommended Posts