Jump to content

Probleem met GTA San Andreas!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi,

Ik heb een klein probleemje met mijn GTA San Andreas (PC Versie)

Ik heb Visa, en ik zit al een paar dagen met dat probleem.

Als ik GTA Start, dan krijg ik eerst die Filmpjes, dan komt dat het spel moet laden.

En dan sluit het spel zich zelf af.

Ik heb er al naar gevraagt op en Andere GTA Forum, en daar konde ze me niet helpen.

(Ik ben nieuw hier op deze Forum! En, ik wil ook een beetje snel worden geholpen xD)

IIG: Waar kan ik dat vinden?

Grafische Kaart: Waar kan ik dat vinden / weet niet?

Windows versie: Microsoft Windows Vista Ultimate

Snelheid van de Processor: 2.93 GHz

Hoeveelheid RAM: 959 MB

Groeten Wiejeben / Maarten

Bewerkt: door Wiejeben
Geplaatst:

Ja en bij Hardware Problemen zal je ook een topic zien met de naam: Lees dit eerst! Ik raad je aan dat ook te doen, want volgens mij staat daar de oplossing voor je probleem met Vista. ^_^

Geplaatst: (bewerkt)
Ja en bij Hardware Problemen zal je ook een topic zien met de naam: Lees dit eerst! Ik raad je aan dat ook te doen, want volgens mij staat daar de oplossing voor je probleem met Vista. ^_^
Ik zal even kijken...

Ik heb het al een keer eerder gedaan XD (Zeg maar 2x wegens onduidelijk heid bij de andere Forums!)

Dus, ik heb effe Systeem eigenschappen er bij geschreven :)

Voor meer informatie: http://nl.youtube.com/watch?v=F1lpP2JcPfM (Dat is mijn Filmpje van mijn Probleem op Youtube)

Bewerkt: door Wiejeben
Geplaatst:

Het kan ook zijn dat je PC GTA SA niet aan kan, dat kun je chekken op de site "Can you run it"

Klik HIER om erheen te gaan. Ga de site binnen en zoek naar GTA San Andreas. Wacht even en dan zul je zien of je GTA wel of niet kunt spelen op jouw PC ^_^

Geplaatst:
Het kan ook zijn dat je PC GTA SA niet aan kan, dat kun je chekken op de site "Can you run it"

Klik HIER om erheen te gaan. Ga de site binnen en zoek naar GTA San Andreas. Wacht even en dan zul je zien of je GTA wel of niet kunt spelen op jouw PC ^_^

Nee xD

Ik heb hen alleen op de PS2 Staan xD

Ik wou hen ok op de Computer voor de GTA San Andreas Online Game Play :)

Maar, ik heb een te oude Video Kaart!

En hij heeft ook maar 64 MB xD

Groeten Maarten (Het is dus upgelost, Nieuwe video kaart kopen https://www.dynabyte.nl/artikel/20114/

Geplaatst:

Oke, inderdaad beter een nieuwe videokaart kopen.

Als je hulp en/of advies nodig hebt over het upgraden van je videokaart kun je terecht in het "Computer Talk" topic ^_^

Succes! :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...