Wiejeben Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Waar kan ik les volgen om in het Vliegveld te komen? (Aub een Plaatje van de plattegrond van GTA en een stip er op waar ik moet zijn ) Groeten Wiejeben / Maarten Reageren
Remi-X Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 (bewerkt) k snap je vraag niet helemaal? weet je niet ho je IN het vliegveld komt omdat er hekken omheen staan? Codes ! Gebruik een jetpack code ofzo, vlieg daarmee over het hekkie heen en dan ben je binnen... EDIT: of bedoel je de vliegschool bij verdant meadows? Dat zijn missie die pas later in het spel te doen zijn. Verdant meadows is het vierde vliegveld in san andreas: hij ligt bovenin de kaart, in het midden, waar je waarschijnlijk een rood huisje ook ziet staan. Bewerkt: 11 juli 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
Wiejeben Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 k snap je vraag niet helemaal? weet je niet ho je IN het vliegveld komt omdat er hekken omheen staan? Codes ! Gebruik een jetpack code ofzo, vlieg daarmee over het hekkie heen en dan ben je binnen... Of bedoel je dit niet? Ja, dat weet ik xDDat doe ik allang, maar hoe kan ik Piloot worden, Dus waar kan ik de Piloten school vinden xD (Zodat ik zonder dat in het vliegveld kan?) Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 (bewerkt) De Flying School bevind zich in de Desert, naast Las Venturas. Ik heb op >>deze<< map een rood bolletje geplaats op de plaats van de Flying School. Om de school te kunnen volgen moet je de missie >>Verdant Meadows<< gehaald hebben, Toreno zal je dan bellen om te leren vliegen. Deze missie heet >>Learning To Fly<<. Voor een compleet overzicht van alle missies moet je even >>hier<< kijken. Bewerkt: 11 juli 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
Remi-X Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 (bewerkt) ff edit, kijk boven je bericht maar. je kan ook op wikigta kijken voor wat handige info ow, ghost rider was me voor Bewerkt: 11 juli 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
Wiejeben Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 (bewerkt) Oké Dankje Ik ga geljk effe les volgen xD Nu dat we toch bezig zijn met die map xd. Kan je me effe een punt aan geven waar een leuke auto staat En, hoe kan ik nouw eigelijk les volgen XD. Ik sta daar, het ziet er heel dood uit En er staat alleen maar een huis die ik nog niet kan kopen! (En, ik kan niet in het gebouw. Ik denk dat ik nog niet ver genoeg het spel heb gespeelt!) Bewerkt: 11 juli 2008 door Wiejeben Reageren
Godfather Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Oké Dankje Ik ga geljk effe les volgen xD Nu dat we toch bezig zijn met die map xd. Kan je me effe een punt aan geven waar een leuke auto staat En, hoe kan ik nouw eigelijk les volgen XD. Ik sta daar, het ziet er heel dood uit En er staat alleen maar een huis die ik nog niet kan kopen! (En, ik kan niet in het gebouw. Ik denk dat ik nog niet ver genoeg het spel heb gespeelt!) Als het goed is loop je naar boven in een gebouwtje en zie je een tv staan waar je de lessen kan volgen. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 (bewerkt) Nou, laat ik maar even over je vraag beginnen die over de vlieglessen gaan. Als er nog geen groene dollar tekentje staat woor het meet Oostelijke gebouw wat je ziet, dan zul je de missie Verdant Meadows nog moeten doen. In deze missie moet je de verlaten vliegschool die dezelfde naam als de missie zelf draagt kopen voor een prijs van $80.000. Zodra je deze missie voltooid hebt, zal er in het gebouw wat naast dit Savehuis staat, een rode marker verschijnen. Deze zie je vast wel als je de trap oploopt. Hier kan je dan de missie Learning to fly starten. De vliegschool missie dus. Misschien dat je even kan vertellen welke missie je als laatste hebt gedaan. Kijk dan op de Missie-overzicht pagina van WikiGTA. Nja, het is maar net wat jij mooi vindt. Zelf rij ik het liefst in de volgende auto's: Voertuig Vindplaats Plaatje. Infernus Klik Klik Turismo Geen Klik Bullet Klik Klik Cheetah Klik Klik Jester Klik Klik Dat zijn wagens waar ik graag in rijd. Daarnaast rijden er op The Strip vele mooie wagens. Hier kan je vast eentje stelen die er geweldig uitziet. Bewerkt: 11 juli 2008 door GTA-fan2 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 vergeet niet dat hij de missie: Verdant Meadows moet doen om school te kunnen doen. In de missie koop je Verdant Meadows voor $80.000,- en daarna kun je vliegles doen. Ga daarna bij de TV in de marker staan en het les begint. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Kan je me effe een punt aan geven waar een leuke auto staat En, hoe kan ik nouw eigelijk les volgen XD. Ik sta daar, het ziet er heel dood uit En er staat alleen maar een huis die ik nog niet kan kopen! (En, ik kan niet in het gebouw. Ik denk dat ik nog niet ver genoeg het spel heb gespeelt!) Als je de post van ..::GhostRider::.. nog eens leest zie je wat je nodig hebt voor de vliegschool. Tevens geeft hij een paar links naar wikigta die je ook die informatie had kunnen verschaffen. En ook voor de voertuigen moet je op wikigta zijn, alles over GTA SA: klik hier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.