vinnie1234 Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Ik kwam pas een hele vage auto tegen hij is helemaal vies en kapot als ik hem repareer blijft hij zo in was straat word hij ok niet schoner Reageren
Velaro Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Ik kwam pas een hele vage auto tegenhij is helemaal vies en kapot als ik hem repareer blijft hij zo in was straat word hij ok niet schoner Hey, Dit is volkomen normaal. Deze auto kan onder andere een (verroeste en kapotte) Vigero zijn. Je kan ze overal tegenkomen. Meestal rijdje voor de jobs van Little Jacob ook in zo'n auto. Ze worden niet schoon omdat de auto helemaal verroest is en de schade kan blijkbaar niet meer gerepareerd worden. Reageren
Wienish Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Daar is niks raars aan. Het is als ik goed kijk een verroestte Vigero. Je ziet dit soort wagens vooral in Dukes en Bohan rijden. Reageren
vinnie1234 Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 ow sorry wist ik niet:P Reageren
FerryN Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 En het leuke aan deze wagens zijn, Dat ze volgens mij langzamer zijn dan normaal, en als je gas loslaat dat er soms een knal en een grote rookwolk uit de uitlaat komt. En dan de toeter nogal verraggeld klinkt. Later, Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 als ie stil staat veel zwarte rook en asl je gas los laat knal en vuur uit de uitlaat ja zijn fijne wagens om mee te rijden;) Reageren
joppie Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Je hebt er drie van de roest soort. Een Vigero, Emperor en een Sabre. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 als ie stil staat veel zwarte rook en asl je gas los laat knal en vuur uit de uitlaat ja zijn fijne wagens om mee te rijden;) dat van die uitlaat vind ik ook het vetste ervan Reageren
Mitc-Hell Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Ook hebben deze auto's heel vaak het alarm erop staan XD alsof iemand echt bang is dat ie gejat wordt Reageren
Wienish Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Ook hebben deze auto's heel vaak het alarm erop staan XD alsof iemand echt bang is dat ie gejat wordt Ik vind 't nog grappiger als er zo eentje is met een kapotte zijraam, dan stap je in, gaat het alarm niet af, dan stap je uit en knalt er per ongeluk een auto tegen jouw roestbak aan, en dan gaat het alarm ineens af Reageren
NikaBelic15 Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Effe off topic wie weet hoe je die wagen kan krijgen van little jacob met die jamaicaanse kleuren na een bepaalde missie? Reageren
Wienish Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Effe off topic wie weet hoe je die wagen kan krijgen van little jacob met die jamaicaanse kleuren na een bepaalde missie? Is dat niet na de laatste job van hem? :$ Reageren
Valto Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Effe off topic wie weet hoe je die wagen kan krijgen van little jacob met die jamaicaanse kleuren na een bepaalde missie? Is dat niet na de laatste job van hem? :$ Volgens mij niet of bedoel je die rare roze-rode kar van hem niet? die vond ik in zijn straat ergens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.