Jump to content

PS3 herkent MP3 speler niet.

Recommended Posts

Geplaatst:

Zoals je in de topic titel kunt lezen herkent mijn Playstation 3 m'n MP3 niet als ik muziek wil overbrengen. Nochtans weet ik 100% zeker dat ik de juiste mappen aanmaak maar zonder resultaat.

Misschien zijn jullie er iets mee als jullie weten dat mijn MP3 een Creative Zen Stone is.

Kan iemand mij helpen?

Alvast Bedankt . :)

Geplaatst:

Maak een map PS3 aan -> daarin een map met de naam MUSIC -> en dan zou hij hem automatisch moeten herkennen op je PS3. Doet hij het niet zullen je bestanden waarschijnlijk beschadigd zijn. ;)

Geplaatst:
Maak een map PS3 aan -> daarin een map met de naam MUSIC -> en dan zou hij hem automatisch moeten herkennen op je PS3. Doet hij het niet zullen je bestanden waarschijnlijk beschadigd zijn. ;)

Mijn muziek staat in de map MUSIC en mijn bestanden zijn zeker niet beschadigd. Het vreemde is dat de PS3 helemaal niets doet als ik mijn MP3 aansluit aan m'n PS3. Normaal gezien moet er dan toch tenminste de melding "Onbekend USB apparaat verbonden" komen staan? :?

Kan iemand mij helpen?

Geplaatst:

Mijn muziek staat in de map MUSIC en mijn bestanden zijn zeker niet beschadigd. Het vreemde is dat de PS3 helemaal niets doet als ik mijn MP3 aansluit aan m'n PS3. Normaal gezien moet er dan toch tenminste de melding "Onbekend USB apparaat verbonden" komen staan? :?

Kan iemand mij helpen?

Wie weet zijn het de bestand types die je PS3 account niet herkend.

Geplaatst:
Wie weet zijn het bestand types die je PS3 account niet herkend.

Wederom bedankt om je hulp maar mijn PS3 moet die bestand types kennen want ze hebben vroeger als is op mijn PS3 gestaan.

Ik vrees ervoor dat de MP3 die ik heb gekocht gewoon niet herkend kan worden door eender welke PS3, want ik heb op verschillende sites al mensen gezien die dezelfde problemen hadden met de MP3 speler die ik heb.

Als er toch nog iemand tips heeft zou dat natuurlijk heel erg plezant zijn. :*D

Geplaatst:
Wie weet zijn het bestand types die je PS3 account niet herkend.

Wederom bedankt om je hulp maar mijn PS3 moet die bestand types kennen want ze hebben vroeger als is op mijn PS3 gestaan.

Ik vrees ervoor dat de MP3 die ik heb gekocht gewoon niet herkend kan worden door eender welke PS3, want ik heb op verschillende sites al mensen gezien die dezelfde problemen hadden met de MP3 speler die ik heb.

Als er toch nog iemand tips heeft zou dat natuurlijk heel erg plezant zijn. :*D

Heb je eventueel geen USB stick of een draagbare hardeschijf?

Geplaatst:

Nee, anders had ik het zo wel opgelost :puh:. Ik vrees dat ik gewoon pech heb met de MP3 die ik heb gekocht... Toch heel erg bedankt voor de hulp!

Geplaatst:

Nee, anders had ik het zo wel opgelost :puh:. Ik vrees dat ik gewoon pech heb met de MP3 die ik heb gekocht... Toch heel erg bedankt voor de hulp!

En staan de liedjes eventueel niet op een CD, want dan kan jij ze volgens mij rippen op je PS3. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Als je je MP3 speler in je PS3 usbpoort stopt, en dan ga je naar Muziek, en dan staat er 'USB-apparaat' en dan druk je op Driehoekje, en dan 'Alles weergeven', dan krijg je al je liedjes te zien, en dan kun je ze op je PS3 rippen.

Later,

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:
Als je je MP3 speler in je PS3 usbpoort stopt, en dan ga je naar Muziek, en dan staat er 'USB-apparaat' en dan druk je op Driehoekje, en dan 'Alles weergeven', dan krijg je al je liedjes te zien, en dan kun je ze op je PS3 rippen.

Later,

Als je in de hoofdpost kijkt zie je dat zijn PS3 zijn MP3 speler niet herkend. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Later,

Als je in de hoofdpost kijkt zie je dat zijn PS3 zijn MP3 speler niet herkend. ;)

En hij geeft dus ook (even bevestiging) geen enkele melding als fout apparaat ofzo?

In dat geval weet ik het al, dan heb je een MP3 die in geen enkel geval als USB stick voor de PS3 kan dienen, wat komt omdat hij via de USB een signaal nodig heeft dat het ook echt een PC is, wat de PS3 niet geeft, wat dus inhoud dat je hem ook niet kan opladen via de PS3, en daar is niks aan te doen, hopelijk doen ze er ooit wat aan dmv een update ofzo... (het ligt aan de USB werking)

Ik heb het trouwens zelf ook met mijn samsung k5..

Bewerkt: door Dx11
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Hee

mijn ps3 zei het zelfde.. hij zag hem gwn niet toen zag ik dat ik mijn mp3 speler in de 2de USB poort zat toen ik hem in de eerste deed was het opgelost... hij gaf toen een melding blabla.... dat was een Univix ofzo iets... nu heb ik een IPOD hij herkent die ook niet zodanig ik moet dan naar de map muziek gaan en dan driehoekje doen (alles weegeven) en dan krijg ik tons of maps en in al die mapjes zitten 5 á 15 nummers steeds :puh:

begrijp dat ik je niet echt help maar misschien zie je iets wat je fout doet (A)

Greetz M.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...