Jump to content

gta probleem,help!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hallo,

als ik op gta klik , zegt de pc het volgende:

"emulator detected, please deactivate virtual drive and emulation software"

nouw ik snap dus echt niet wat dit is,

mijn pc:

amd atholon 64 X2 dual core processor 3800+, 2,0gb RAM nvidia GeForce 7300 Gt 512 MB(9.0)

als u me kunt helpen, zo ik dat zeer op prijs stellen,

als u meer info nodig hebt ik hoor het wel.

mvg wouter :7

Bewerkt: door massamsee
Geplaatst:

Gedragsregels

Ongewenst gedrag

-Schelden, vloeken, pesten, ruziezoeken, provoceren.

-Postboosten (onzinnig en/of off-topic reageren)

-Dubbelposten (twee of meer posts direct achter elkaar plaatsen in hetzelfde topic)

-Posten van e-mailaddressen.

-Vragen om een "slotje" of ander moderatorgedrag.

-Feiten verzinnen (bijv. verzonnen easter eggs)

-Br33z4h/MSN-taal (ipv. ABN, denk ook aan hoofdletters en leestekens)

Zoals je kunt zien is het posten van emailadressen niet toegestaan.

Ontopic: Misschien kan je videokaart het spel niet aan of heb je het spel gedownload ( Ik ben eventjes vergeten hoe die site heet waarmee je kan zien of je videokaart het spel aan kan :-( ).

Geplaatst:

hoi,

nee ik heb he net nieuw gekocht.!! en mijn video moet het ook kunnen zou het ook kunnen dat mijn video niet goed staat want 256 mb nodig geforces6 of beter ik heb 9! en het 512 mb!!

gr

Geplaatst:

@Gekkiej: www.canyourunit.com :Y

Een emulator is iets dat iets naboots, en kan dus een cd drive nabootsen. Programma's zoals Daemon Tools en 120% Alcohol zijn zo'n programma's. Als je een van zo'n programma's hebt raad ik je aan ze te verwijderen zodat je GTA kunt spelen. ;)

Geplaatst:
@Gekkiej: www.canyourunit.com :Y:)

Een emulator is iets dat iets naboots, en kan dus een cd drive nabootsen. Programma's zoals Daemon Tools en 120% Alcohol zijn zo'n programma's. Als je een van zo'n programma's hebt raad ik je aan ze te verwijderen zodat je GTA kunt spelen. ;)

Zulke programma's zijn toch zogehete cracks om je spel niet te hoeven kopen en zonder dvd te hoeven spelen? Of vergis ik me.. 0_0

Geplaatst:
Verwijderen is wel heel drastisch, zet die programma's uit, of zorg ervoor dat ze niets meer nabootsen, dus waarschijnlijk moet je alle virtuele schijven uit zetten.
Geplaatst:
Verwijderen is wel heel drastisch, zet die programma's uit, of zorg ervoor dat ze niets meer nabootsen, dus waarschijnlijk moet je alle virtuele schijven uit zetten.

ja maar ik weet niet precies waar die programma's staan en ik weet ok niet als ik ze heb,maar hoe kan ik ze vinden op de pc?

^_^

Geplaatst:

Zoekfunctie van windows ... misschien? Het is jou PC, dan ga je er toch van uit dat je weet wat er wel en niet op staat geïnstalleerd! De meeste programma's worden in de map Program Files geïnstalleerd. :7

Geplaatst:
Zoekfunctie van windows ... misschien? Het is jou PC, dan ga je er toch van uit dat je weet wat er wel en niet op staat geïnstalleerd! De meeste programma's worden in de map Program Files geïnstalleerd. :7

hey,,jaa je hebt gelijk het is mijn pc maar ik heb hem laten bouwen dus ik weet niet wat er op gezet is,maar wat moet in tikken bij zoekacties dan???

Geplaatst:

hey ik heb even gezocht naar het woord "cd driver" komen er een paar programma's en een paar hadden de naam "boot cd-driver" kan dit het zijn want hij gaf ook "nero" aan en "correl" kan iemand me veder helpen?

gr

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...