Jesperkaj Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Hallo, Ik zoek de BBCode voor de Modtag voor mijn forum. Weet iemand waar je die kan vinden of hoe die is, want ik heb heel google al afgezocht. En ja, ik kan BBCode's toevoegen. Gr. Blizzard Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Bedoel je Zoiets? Voorbeeld: >>> Door Dizzee: NIEUWE REGEL!<<< Deze BB Code moet je zo gebruiken: [ mod=Blizzard ] ... [ /mod ] Veel succes met je forum! Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Doet het niet, iemand anders???? Reageren
Woetsha Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 (bewerkt) Bij IPB 1.3 kan je niet via het Admin Control Panel een eigen BB-code maken. Misschien dat het via de broncode kan, maar dat weet ik niet zeker. Bewerkt: 11 juli 2008 door Woetsha Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Bij IPB 1.3 kan je niet via het Admin Control Panel een eigen BB-code maken. Misschien dat het via de broncode kan, maar dat weet ik niet zeker. Het kan dus wel, want in mijn Admin CP staat: Manage BBcodes Add New BBcode Custom BBCode settings Dus het kan gewoon hoor Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Ik heb voor zowel de broncode een Mod-Tag (dit gaat via .\sources\lib\post_parser.php) als voor je AdminCP-BBCode-addon. Ik neem aan dat je het via je AdminCP doet, dit is de makkelijkste weg. Nadeel is dat er meerdere modificaties/addons voor BBCodes zijn, waardoor ik dus niet weet welke jij hebt en hoe het er allemaal uit ziet, als je je BBCode aanmaakt. Zou je dus een screen kunnen posten? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Ja hoor, dit is 'm: Anders de URL Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Probeer dit eens: BBCode Name: mod BBcode type: 2 Param type (ofzoiets) HTML Conversion: <font color="red">>>> Door <b>(PARAM1)</b>: (PARAM2) <<<</font> Displayon form: mag je zelf kiezen. Ik weet niet zeker of de HTML Conversion werkt, anders moet je even rommelen met de parameters. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 14 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 Hij doet het . Hartstikke bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.