Jump to content

BBCode: Modtag

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik zoek de BBCode voor de Modtag voor mijn forum. Weet iemand waar je die kan vinden of hoe die is, want ik heb heel google al afgezocht. En ja, ik kan BBCode's toevoegen.

Gr. Blizzard

Geplaatst:

Bedoel je Zoiets?

Voorbeeld:

>>> Door Dizzee: NIEUWE REGEL!<<<

Deze BB Code moet je zo gebruiken: [ mod=Blizzard ] ... [ /mod ]

Veel succes met je forum!

Geplaatst: (bewerkt)

Bij IPB 1.3 kan je niet via het Admin Control Panel een eigen BB-code maken. Misschien dat het via de broncode kan, maar dat weet ik niet zeker.

Bewerkt: door Woetsha
Geplaatst:
Bij IPB 1.3 kan je niet via het Admin Control Panel een eigen BB-code maken. Misschien dat het via de broncode kan, maar dat weet ik niet zeker.

Het kan dus wel, want in mijn Admin CP staat:

• Manage BBcodes
  • Add New BBcode
  • Custom BBCode settings

Dus het kan gewoon hoor ^_^

Geplaatst:

Ik heb voor zowel de broncode een Mod-Tag (dit gaat via .\sources\lib\post_parser.php) als voor je AdminCP-BBCode-addon. Ik neem aan dat je het via je AdminCP doet, dit is de makkelijkste weg. Nadeel is dat er meerdere modificaties/addons voor BBCodes zijn, waardoor ik dus niet weet welke jij hebt en hoe het er allemaal uit ziet, als je je BBCode aanmaakt. Zou je dus een screen kunnen posten?

Geplaatst:

Probeer dit eens:

BBCode Name: mod

BBcode type: 2 Param type (ofzoiets)

HTML Conversion: <font color="red">>>> Door <b>(PARAM1)</b>: (PARAM2) <<<</font>

Displayon form: mag je zelf kiezen.

Ik weet niet zeker of de HTML Conversion werkt, anders moet je even rommelen met de parameters.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...