Jump to content

Wachtwoord onjuist?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben het helemaal zat geworden.

Ik had perongeluk auto aanmelden bij psn weggeklikt en nu staat er heletijd wachtwoord onjuist of id. Ik ben een week bezig. En als ik wachtwoord vergeten drukt staat er bij de geheime vraag waar ik geboren ben. Ik heb bij die geheime vraag ook alles geprobeerd maar het lukt niet.

Ik schrijf mijn w8woord helemaal zeker goed op.

Alsjeblieft help mij :cry::cry::cry:

Geplaatst:

Ik had perongeluk auto aanmelden bij psn weggeklikt en nu staat er heletijd wachtwoord onjuist of id. Ik ben een week bezig. En als ik wachtwoord vergeten drukt staat er bij de geheime vraag waar ik geboren ben. Ik heb bij die geheime vraag ook alles geprobeerd maar het lukt niet.

Daarom moet je zo'n dingen ergens bewaren, moet ik ook gaan doen, ik had hetzelfde, maar wist juist de geboortedatum niet meer, en de geheime antwoord.

Na een hoop geraad wist ik het weer.

Gewoon even goed nadenken,

Anders moet je een andere account aanmaken.

Geplaatst:

Daarom moet je zo'n dingen ergens bewaren, moet ik ook gaan doen, ik had hetzelfde, maar wist juist de geboortedatum niet meer, en de geheime antwoord.

Na een hoop geraad wist ik het weer.

Gewoon even goed nadenken,

Anders moet je een andere account aanmaken.

Als ik een ander account maak kan ik dan gewoon mijn ps3 spelen.

Je kan toch maar een account op je ps3 hebben?

Geplaatst:

Toen jij een PSN ID maakte heb je geen mail gehad van PSN met je wachtwoord en PSN ID? Die mail heb ik namelijk nog wel en die is zeker handig. Eventuele fouten die je nog kan maken tijdens het inloggen is je PSN ID, want je PSN ID is niet je online naam, maar je email adres. Die fout komt soms voor. ;) Dus let daar eerste ven op lukt het dan nog steeds niet dan moet je inderdaad een nieuw PSN account maken, maar je bent dan wel je vriendenlijst kwijt, je online stats zijn weg en sommige savegames zal je PS3 niet meer kunnen laden (zoals bij Burnout Paradise).

Veel geluk. :)

Geplaatst:
Toen jij een PSN ID maakte heb je geen mail gehad van PSN met je wachtwoord en PSN ID? Die mail heb ik namelijk nog wel en die is zeker handig. Eventuele fouten die je nog kan maken tijdens het inloggen is je PSN ID, want je PSN ID is niet je online naam, maar je email adres. Die fout komt soms voor. ;) Dus let daar eerste ven op lukt het dan nog steeds niet dan moet je inderdaad een nieuw PSN account maken, maar je bent dan wel je vriendenlijst kwijt, je online stats zijn weg en sommige savegames zal je PS3 niet meer kunnen laden (zoals bij Burnout Paradise).

Ik heb een email gehad met alle gegevens enzo behalve het wachtwoord.

Ik log met mijn email adres in maar kan je wel met je nieuwe psn id inloggen op de ps3?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een email gehad met alle gegevens enzo behalve het wachtwoord.

Ik log met mijn email adres in maar kan je wel met je nieuwe psn id inloggen op de ps3?

Dat kan ja ik heb ook 3 PSN accounten. ;)

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst: (bewerkt)

Heel erg bedankt FerryN en Rullez voor de tips.

Het is al opgelost.

Ik heb playstation 3 service gebeld en hun gaven een hint van mijn geheime vraag.

:slotje:

Bewerkt: door Dieko
Geplaatst:

Het is al opgelost.

Ik heb playstation 3 service gebeld en hun gaven een hint van mijn geheime vraag.

Dat lijkt mij stug, want als ik het goed heb weet Sony je wachtwoord enz. enz. helemaal niet. ;)

Geplaatst:

Het is al opgelost.

Dat lijkt mij stug, want als ik het goed heb weet Sony je wachtwoord enz. enz. helemaal niet. ;)

ze konden mij wachtwoord op de computer niet zien maar wel de geheime vraag

Geplaatst:

Het is al opgelost.

ze konden mij wachtwoord op de computer niet zien maar wel de geheime vraag

Toen ik daarom vroeg anders niet. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...