Feyenoord.. Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Farewell, my Love. (Race aan het einde van Badlands) Deze missie wil bij mij steeds niét lukken, mijn auto slaat dan weer over de kop of hij flikkert in het water. Wie kan deze ZR-350 de baas, en wint de race? A.U.B. Alvast bedankt, de savegame zit bij de bijlage, codes mag als het nodig is. GTASAsf3.b
Swiggers Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 (bewerkt) Het zou enorm handig zijn als je erbij zegt voor wat voor versie het is ? Ik heb geprobeerd om het spel op te starten maar dit lukt niet. Aangezien ik versie 1 heb, moet jij dus versie 2 hebben. Wie deze savegame wilt doen.. Het is voor VERSIE 2 Feyenoord.. Volgende keer aub aan denken. Bewerkt: 11 juli 2008 door DSgregor
Feyenoord.. Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Het zou enorm handig zijn als je erbij zegt voor wat voor versie het is ? Ik heb geprobeerd om het spel op te starten maar dit lukt niet. Aangezien ik versie 1 heb, moet jij dus versie 2 hebben. Wie deze savegame wilt doen.. Het is voor VERSIE 2 Feyenoord.. Volgende keer aub aan denken. Ow, ik wist niet precies wat het was, maar nu weet ik het, er staat V 2.0 als ik GTA SA opstart
_KoE_Mzungu Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 (bewerkt) Lees voortaan eerst de regels en maak in het vervolg wel gebruik van het lijstje! Wel zo makkelijk voor diegene die je gaat helpen en zo ben je ook eerder geholpen! Dus dat is ook voor je eigenbelang. Farewell My Love: Mission Passed Beloning: Doherty Garage Ik heb geen cheats en geen mods gebruikt, veel plezier op de wietplantage Bewerkt: 11 juli 2008 door _KoE_Mzungu
Feyenoord.. Geplaatst: 11 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Ik doe die race wel Mooi, bedankt dan alvast. Ik kijk morgen wel ff of ie er staat, en dan speel ik verder. En dan de volgende missie lekker wiet verbranden..
Recommended Posts