Jump to content

mensen zoeken

Ron1982

Recommended Posts

wie kan mij helpen ,ik moet een ene alonzo vinden,die is lid van een bende,maar ik kan hem niet vinden,weet iemand misschien waar ik hem kan vinden,en weten jullie ook waar ik die duiven kan vinden?

groetjes ron1982

Delen op andere websites

Hey Ron1982,

Alonzo komt voor in de missie A Long Way to Fall, voor een uitgebreide missiebeschrijving moet je op WikiGTA kijken, of gewoon ->hier<- klikken.

Als je aangekomen bent moet je eerst Alonzo zoeken, je kunt hem herkennen aan de 72 op zijn shirt.

Ook voor de 200 duiven (Flying Rats) kun je op WikiGTA kijken, namelijk ->hier<-.

Ik hoop je genoeg geholpen te hebben. :)

GTA-Freak2.

Bewerkt: door GTA-Freak2
Delen op andere websites

Hey Ron1982,

Alonzo komt voor in de missie A Long Way to Fall, voor een uitgebreide missiebeschrijving moet je op WikiGTA kijken, of gewoon ->hier<- klikken.

Als je aangekomen bent moet je eerst Alonzo zoeken, je kunt hem herkennen aan de 72 op zijn shirt.

Ook voor de 200 duiven (Flying Rats) kun je op WikiGTA kijken, namelijk ->hier<-.

GTA-Freak2.

Bedankt voor je hulp.ik ga het proberen,

Greetz

Delen op andere websites

Hey Ron1982,

GTA-Freak2.

waarom kan ik die plategrond niet uit printen?,lukt wel maar blanco plategrond

of moet ik zelf die puntjes aan geven,ik hoop het niet,want dan ben ik nog wel een tijd bezig

Greetz

Delen op andere websites

Volgens mij staat er bij de Wikipedia Pagina, die map dus ook een printrvriendelijke pagina. Daarop bewegen de puntjes niet, en kan je keurig alle duiven zoeken. Dit is overigens bij elke pagina en of map het geval dat er een printvriendelijke pagina bijhoort :)

Ik heb even voor je gekeken, en hier is de Printvriendelijke pagina;

Printvriendelijke Map

Deze map kan je dus zonder enig bijverschijnsel uitprinten ;)

Bewerkt: door Ice Banana
Delen op andere websites

Je kan de Flying Rats net als alle andere plattegronden ook printervriendelijk afdrukken (zwart-wit).

Hiervoor moet je gewoon op het tabblad printervriendelijk klikken en je krijgt direct resultaat:

post-14488-1215878447_thumb.jpg

--------------------------------------------------------------------------

Op de WikiGTA pagina Afdrukken kun je zien hoe je vervolgens de pagina kunt afdrukken met Firefox of Internet Explorer.

Delen op andere websites

Volgens mij staat er bij de Wikipedia Pagina, die map dus ook een printrvriendelijke pagina. Daarop bewegen de puntjes niet, en kan je keurig alle duiven zoeken. Dit is overigens bij elke pagina en of map het geval dat er een printvriendelijke pagina bijhoort :)

Printvriendelijke Map

Was het maar zo makelijk,die print vriendelijke had ik wel gevonden,maar ik heb em 3 keer uit geprint maar3 keer blanco, alleen een plategrond, er zit volgens mij toch iets niet goed op die pagina

Delen op andere websites

Ik wil er nog wel even wat over zeggen. Je kunt beter op deze site de Flying Rats doen want op de site zit bij elke Flying Rat een screen en een omschrijving van waar hij zit. Zo had ik bij Sa wel zo'n kaart uitgeprint alleen moest ik de Tags (een collectable van Sa) 3x overnieuw doen omdat er 2 op elkaar lagen die ik dus niet op het kaartje kon zien daardoor. Ik zou het kaartje van de site printen en dan samen met de kaart, screen en omschrijving de Flying Rat opzoeken. Als je niet zo goed Engels kunt hoef je de omschrijving niet te lezen want met de screen alleen kun je hem ook makkelijk vinden. Je kunt ook nog aan de radar zien waar de persoon staat op de screen. Doe ze via de site op nummer en streep ze af als je er een hebt gedaan en zou doe je ze allemaal. Veel succes ermee!

Delen op andere websites

Printvriendelijke Map

Was het maar zo makelijk,die print vriendelijke had ik wel gevonden,maar ik heb em 3 keer uit geprint maar3 keer blanco, alleen een plategrond, er zit volgens mij toch iets niet goed op die pagina

Probeer anders eens een screen te nemen met Print Screen, een toets die je naast F12 kan vinden op je toetsenbord. Nadat je de screen genomen hebt moet je naar Paint gaan, en dan Plakken (of simpelweg Ctrl + V). Print het dan af, en je zal alles goed moeten zien. ;)

Delen op andere websites

Printvriendelijke Map

Probeer anders eens een screen te nemen met Print Screen, een toets die je naast F12 kan vinden op je toetsenbord. Nadat je de screen genomen hebt moet je naar Paint gaan, en dan Plakken (of simpelweg Ctrl + V). Print het dan af, en je zal alles goed moeten zien. ;)

het is me gelukt hoor

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...