Noviozone Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Ikvroeg me af of ik middels een bepaalde truck de Dumper die in de bouwput in Las Venturas staat ook elders kan laten opduiken zoals dat met cheats ook met andere voertuigen kan. Het is wel een leuk ding om schade mee aan te richten maar veelal lig je al op je kant of dak voordat je bent waar je eigenlijk heenwilt. Nu kun je wel zeggen rijd dan wat rustiger maar de verleiding tot schade veroorzaken is erg groot Reageren
wesley123 Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 zoek op gta sites naar een car-spawner. Reageren
Visser23 Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Nee. Je kan de Dumper niet spawnen met een cheat. Hij is alleen in Quarry te vinden. Je zult hem echt hierweg moeten halen want je kan hem nergens vinden. De Dumper is alleen daar te krijgen na de Quarry missies. Je kan hem overigens wel anders krijgen door middel van een Car Spawner. Hier kan je de carspawner vinden. ID: 406 is het ID van de Dumper die je in moet voeren om het voertuig te krijgen. Een foute code zal zorgen voor een crash van GTA San Andreas. De Carspawner is een mod. Alleen met versie 2 kan je niet modden. Kijk even bij het beginscherm (volgens mij rechtsonder) welke versie je hebt. Staat er V2, dan heb je V2. Staat er V1.01 dan heb je V1.01. En als er niets staat dan heb je V1. Als je versie 2 hebt moet je even een patch eroverheen gooien die modden mogelijk maakt. Dit is de directe download link van de patch. Als je de patch hebt gebruikt kan je de carspawner installeren. Veel succes! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Nee. Je kan de Dumper niet spawnen met een cheat. Hij is alleen in Quarry te vinden. Je zult hem echt hierweg moeten halen want je kan hem nergens vinden. De Dumper is alleen daar te krijgen na de Quarry missies.Je kan hem overigens wel anders krijgen door middel van een Car Spawner. Hier kan je de carspawner vinden. ID: 406 is het ID van de Dumper die je in moet voeren om het voertuig te krijgen. Een foute code zal zorgen voor een crash van GTA San Andreas. De Carspawner is een mod. Alleen met versie 2 kan je niet modden. Kijk even bij het beginscherm (volgens mij rechtsonder) welke versie je hebt. Staat er V2, dan heb je V2. Staat er V1.01 dan heb je V1.01. En als er niets staat dan heb je V1. Als je versie 2 hebt moet je even een patch eroverheen gooien die modden mogelijk maakt. Dit is de directe download link van de patch. Als je de patch hebt gebruikt kan je de carspawner installeren. Veel succes! Die Carspawner is niet echt een mod maar een trainer dus gewoon mogelijk met V2 want die jij bedoelt is een programma die je naast SA draait (verbeter als ik fout zit) ik heb die ook alleen geen V2. Maar je kun deze dingen gebruiken voor carspawnen ID Carspawner (TRAINER) BC7 Mod 3.1 (CLEO3 MOD V1 Verplicht) N00bmode V2.0 (SCM Mod New Game Verplicht) Er kunnen vast wel meer mods zijn die Carsspawnen maar deze wist ik snel uit mijn hoofd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.