Guranga! Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 (bewerkt) Ik heb zelden een game gespeeld waar zo'n toffe soundtrack bij zit als bij GTA London. In de vorm van radiozenders hoor je beat, R&B, reggae, rock, etcetera, het kan niet op bij dit spel. Een leuke soundtrack om zo eens in je cd-speler te doen zonder het spel te spelen, alleen jammer is het dan van het commentaar door de nummers heen. Op de officiële GTA-London site http://www.rockstargames.com/gtalondon/ kun je de soundtrack overigens ook beluisteren. Eigenlijk vraag ik me al jaren af of er iets meer bekend is over de uitvoerende artiesten (en nummers) op de soundtrack. Ik kan er helemaal niets over vinden! Iemand?? Bewerkt: 8 maart 2005 door Guranga! Reageren
P-Jamma Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 Thx ga'k meteen ff kijke! b.t.w.: 'K vind die Soundtrack van GtaLondon ook vet B) Reageren
Shorty_D Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 Thx ga'k meteen ff kijke!b.t.w.: 'K vind die Soundtrack van GtaLondon ook vet B) vind er geen bal aan maar ben ook van de GTA San Andreas generatie Reageren
Yohan Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Ik vind die allereerste soundtrack van GTA1 veel cooler.. B) Lets go for a joyride.. Reageren
VforV Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) " Ik vind die allereerste soundtrack van GTA1 veel cooler.. Lets go for a joyride.." Ja, ik ook, weet jij soms waar je dat nummer kunt downloaden? Ik kan de radio niet aanzetten, want anders staat het spel enkele seconden stil als ik in of uit een auto stap. En bij GTA2 heb ik dat niet. Raar hé? EDIT: Je kan ook je GTA1-cd of GTA London-cd in je cd-speler steken en luisteren. Wel direct naar het tweede nummer overschakelen. Bewerkt: 10 januari 2006 door VforV Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.