Jump to content

wrong side of the tracks

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo iedereen,

ik kom maar niet verder op deze missie, ik probeer al bijna een maand en ik wil weten als je

deze missie op een vrij makkelijke manier kunt uitspelen .

ik had al geprobeerd om een voorsprong te nemen van de trein en dan aan de splitsing links te gaan

en iets verderop op dat bruggetje of wat t ook is te gaan staan (wel ff afstappen) en schieten maar

dan is de trein ng te snel weg .

is er andere manier om verder te komen met deze missie ?

alvast bedankt

Geplaatst:

Probeer zo veel mogelijk naast de voorste wagen te rijden waar die ventjes op staan.

Zo kan BS ze makkelijker raken.

Als je eenmaal door de tunnel heen bent moet je op het zandpaadje gaan rijden naast de trein.

Als e dan bij het bruggetje komt rij je aan de linkerkant van de trein, maar ik wet niet of je zover komt of je ze er dan al hebt afgeschoten.

het is mij een keer gelukt in de tunnel al... maja dat lukt nooit meer.

Geplaatst:

Ik heb deze missie ooit voor iemand anders moeten spelen en hij had z'n CJ volgepropt met junk-food, m.a.w. CJ had heel veel vet en was megadik. Dit zorgde ervoor dat CJ & Big Smoke (twee zwaargewichten dus) maar langzaam vooruit kwamen op de Sanches. Dus bij deze: zorg dat CJ niet te vet / zwaar is. Er circuleren een hoop filmpjes op youtube over deze missie, ik zocht één bepaald filmpje met een hoop alternatieve manieren. Die kon ik niet vinden wel deze:

Succes ^_^

Geplaatst: (bewerkt)

Ja maar kijk, dat is dus moeilijk...

-------

Spawn een jetpack, ga achter die gasten aan op je jetpack, schiet ze zelf neer (hebben wel veel leven ineens maarja :puh:).

klaar?

terug naar je sanchez en de missie afronden

-------

ZOOOOOW makkelijk is deze manier, heb zelf eerst ook moeite met deze missie gehad en met jetpack in een keer gehaald :puh:

Makkelijker kan echt niet!

edit: owja, kan je je jetpack op het dakje van de trein afdoen, en het nog makkelijker maken! :tu::Y

Bewerkt: door R[E]/\/\i!i!
Ja maar kijk, dat is dus valsspelen... Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

-------

Spawn een jetpack, ga achter die gasten aan op je jetpack, schiet ze zelf neer (hebben wel veel leven ineens maarja :puh:).

klaar?

terug naar je sanchez en de missie afronden

-------

ZOOOOOW makkelijk is deze manier, heb zelf eerst ook moeite met deze missie gehad en met jetpack in een keer gehaald :puh:

Makkelijker kan echt niet!

edit: owja, kan je je jetpack op het dakje van de trein afdoen, en het nog makkelijker maken! :tu::Y

Sommige mensen proberen het spel uit te spelen zonder cheats...

Geplaatst:

Een eindje (niet veel) voor de trein uitrijden, dan had smoke bij mij alle vagos al omgeknalt nog voor de eerste tunnel.

Ook ik kon het filmpje dat Koe_Mzungu bedoelde niet vinden. Wel kwam ik een post tegen die ik een lange tijd terug geplaatst heb. Nou heb ik het maar eventjes gekopieërd.

Ga niet precies naast de trein rijden. Big Smoke zal hierdoor niet al te recht schieten. Ga net naast de rechterrand van de treinralis rijden. Al vroeg krijg je al de eerste obstakel. Een auto, ga hier in geen geval voor aan de kant. De trein rijd er al op af en de auto zal ontploffen. Je zult volgens mij net voor de tunnel nog een trein tegenkomen. Ontwijk deze door een beetje naar rechts uit te wijken. Ga zeker niet proberen om ertussen te rijden. Zodra je op de zelfde hoogte bevind als de LSV is het vrij spel voor Big Smoke. Daarnaast zijn er hele moeilijke - maar niet onmogelijke - manieren om op de trein te komen. En nee, ik bedoel geen cheats als jetpack.

Manier 1:

Dit is net wanneer El Corona linksonder in beeld zal verscijnen. Je zult een jump zien. Dit is zo'n schans. het gaat hier om USJ 1. Deze moet je niet nemen. Je zult merken dat er een trap daarna is. Door over deze met vol gas heen te rijden kun je met wat geluk op de trein belanden. Let wel op dat je de Los Santos Vagos members beetje gauw moet afknallen. Want na 15 seconden ongeveer, zal er een paal zijn van ee stoplicht of iets dergelijks. Dit is ook de plek waar meestal als je de missie normaal zonder deze manieren speelt een LSV member sterft.

Manier 2:

Hier gaat het wel om een USJ. Namelijk USJ 2. Probeer dan een soort van bocht in de lucht te maken. Het klinkt heel raar, maar het is heel logisch. Als je net op de trein komt, zal je de rest vast wel zelf kunnen raden. Voor deze manier heb je veel geluk nodig. Maar het kan best lukken, hoe raar het ook klinkt.

Manier 3:

Dit is een vrij makkelijke manier. En voor deze is een hoge bike skill niet zo erg van belang. Let er wel op dat je een redelijke voorsprong moet hebben op de trein. Er zal na een tijdje een splitsing komen. Je zult aan je rechterzijde een zandweggetje hebben. Aan je linkerzijde tref je een verharde weg tegen. Ga op de rand van de verharde weg staan. Zodra de trein aankomt moet je van het brugje afrijden.

Manier 4:

Neem een erg grote voorsprong op de trein. Na het uitrijden van de tunnel moet je links rechts afslaan. rij dan naar de punt boven de opening. Zodra de trein er net langsrijd, kun je met de Sanchez erop gaan springen. De trein is redelijk lang, dus het zal vast wel lukken.

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

tis gelukt kzit ondertussen al in san fierro

dank u iedereen voor de hulp :tu:

er mag nu wel een :slotje: op

Geplaatst:

:slotje:

(normaal gesproken doen we niet aan slotjes op verzoek overigens, maar ach: het is dinsdag en je bent nog maar net nieuw. Dus even een zwak moment :D)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...