Jump to content

hoe bestuur je een hydra

Recommended Posts

Geplaatst:

ik kan met een hydra wel op stijgen maar geen vaart maken snapt iemand dat wie wil mij het uit leggen hoe ik vaart krijg.

alvast bedankt.

frans 21 :tu:_O_

>>> Door Flying Dutchman: Verplaatst naar SA missie hulp<<<

Geplaatst:

't hoort in de GTA SA Forums ;)

Maargoed, je bestuurt de straalpijpen met Numpad 8 en Numpad 2 :) Da kun je gaan vliegen zoals normale vliegtuigen. De rest weet je wel. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Als je nummer 8 indrukt, niet de 8 onder F1 - F12, dan gaan de straalraketten horizontaal staan. En dan maak je lekker veel vaart.

Als je weer een vraag hebt, kun je die het beste hier stellen: Klik

Het was namelijk een beetje op de verkeerde plaats. ;)

Succes :tu:

@Hierboven:

:-(:puh:

Bewerkt: door tjerk
Geplaatst:
't hoort in de GTA SA Forums ;)

Maargoed, je bestuurt de straalpijpen met Numpad 8 en Numpad 2 :) Da kun je gaan vliegen zoals normale vliegtuigen. De rest weet je wel. :)

maar ik heb een laptop dus is anders

Geplaatst:

Dan kun je proberen de controlls te veranderen in 'Options -> Controller setup -> Redefine Controls -> Vehicle Controls'. Verander daar 'Special ctrl up/down' naar een willekeurige toets op het keypak. ;)

Geplaatst:

voor zover ik weet zou het geen verschil moeten hebben op een laptop het moet nog steeds de nummer 8 zijn die je ingedrukt moet houden tenzij je een laptop hebt zonder de nummers op je toetsenbord.

Geplaatst:

Maar laptops hebben meestal ook een numpad, namelijk links onder zit som seen knopje, en ergens bij de K staan ook cijfers, wanneer je dat knopje indrukt, doen die letters het even niet, maar wel je numpad, als je ze goed hebt gezet, druk je weer op dat knopje en kan je gewoon weer alle letters gebruiken.

Geplaatst: (bewerkt)

Voor de PS2 moet je de rechter knuppel naar voren duwen om snelheid te maken. Naar achteren om weer het zelfde te krijgen zoals in het begin. Let er wel op dat als je sneller gaat, je Hydra een stukje naar beneden gaat.

@Flying Dutchman: Dit is toch geen missie? Dit hoort denk ik beter in SA General. ;)

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Geplaatst:
Heb je geen boekje waar dat is staat?

ik kreeg er een boekje bij toen ik het spel kocht.

Nee, dat staat daar niet in. En trouwens, de starter is al geholpen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...