Jump to content

Random Characters


Gunit-Soldier

Recommended Posts

Bij de achievement van de random characters, moet je dat ook die gastenhebben ontmoet die je had kunnen vermoorden in enkele misssies? Want ik heb er enkele van vermoord. Kan ik die achievement nu niet meer halen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, het lijkt mij ook heel dom van R* als ze dat echt zo is. Want dan zou ik het ook niet meer 100% kunnen uitspelen. Maar op wikiGTA staat wel dat die erbij horen. Als dat zo is, vind ik het erg dom gedaan, want dan zou ik een helemaal opnieuw moeten beginnen om het spel 100 % uit te kunnen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

1 ding snap ik niet,

Kijk bij de achievements pagina:

No More Strangers

Ontmoet elk Random Character

Ontmoet alle 14 Random Character, hiermee worden ook Ivan, Clarence en Cherise Glover bedoeld. Laat, om misverstanden te voorkomen alle mensen waarbij je de keuze hebt om ze te vermoorden leven. (No More Strangers)

En bij verhaallijnkeuze staat:

Ivan the Not So Terrible, Ivan vermoorden, Hij komt niet terug als Random Character. Ivan laten leven, Hij komt terug als een Random Character.

Ruff Rider, Cherise vermoorden, Ze komt niet terug als Random Character. Cherise laten leven, Ze komt terug als een Random Character.

Holland Nights, Clarence vermoorden, Hij komt niet terug als Random Character. Clarence laten leven, Hij zal je proberen te vermoorden als Random Character.[/font]

Dus zij raden aan om Clarence te vermoorden, maar dan kan je niet meer die achievement halen?

Link to comment
Delen op andere websites

1 ding snap ik niet,

Kijk bij de achievements pagina:

No More Strangers

Ontmoet elk Random Character

Ontmoet alle 14 Random Character, hiermee worden ook Ivan, Clarence en Cherise Glover bedoeld. Laat, om misverstanden te voorkomen alle mensen waarbij je de keuze hebt om ze te vermoorden leven. (No More Strangers)

En bij verhaallijnkeuze staat:

Ivan the Not So Terrible, Ivan vermoorden, Hij komt niet terug als Random Character. Ivan laten leven, Hij komt terug als een Random Character.

Ruff Rider, Cherise vermoorden, Ze komt niet terug als Random Character. Cherise laten leven, Ze komt terug als een Random Character.

Holland Nights, Clarence vermoorden, Hij komt niet terug als Random Character. Clarence laten leven, Hij zal je proberen te vermoorden als Random Character.[/font]

Dus zij raden aan om Clarence te vermoorden, maar dan kan je niet meer die achievement halen?

Zat ik ook al eens over te denken ja :o

Ik denk dat het gewoon zo is dat als je

hem vermoord, dat je dan ook 1 mannetje

minder hoeft voor de RC, en anders zal

er wel een nieuw iemand komen op die plek.

Link to comment
Delen op andere websites

1 ding snap ik niet,

Kijk bij de achievements pagina:

No More Strangers

Ontmoet elk Random Character

Ontmoet alle 14 Random Character, hiermee worden ook Ivan, Clarence en Cherise Glover bedoeld. Laat, om misverstanden te voorkomen alle mensen waarbij je de keuze hebt om ze te vermoorden leven. (No More Strangers)

En bij verhaallijnkeuze staat:

Ivan the Not So Terrible, Ivan vermoorden, Hij komt niet terug als Random Character. Ivan laten leven, Hij komt terug als een Random Character.

Ruff Rider, Cherise vermoorden, Ze komt niet terug als Random Character. Cherise laten leven, Ze komt terug als een Random Character.

Holland Nights, Clarence vermoorden, Hij komt niet terug als Random Character. Clarence laten leven, Hij zal je proberen te vermoorden als Random Character.[/font]

Dus zij raden aan om Clarence te vermoorden, maar dan kan je niet meer die achievement halen?

Ze raden ja aan om het makkelijker te maken maar als je ze niet vermoord krijg je dan weer een missie erbij dat ze je proberen te vermoorden? dan kill je ze gwn en dan heb je het zelfde bereikt alleen dan kun je die archievement wel halen

Bewerkt: door Dj-GTA
Link to comment
Delen op andere websites

WikiGTA raadt dit inderdaad zijn bezoekers aan, omdat, wanneer je Clarences leven spaart, hij als Random Character terug komt, waarbij hij je probeert te vermoorden. Je kan hem maar beter in de missie Holland Nights al vermoord hebben, want anders kan je hetzelfde opnieuw doen. Wat dus inhoud dat het geen verschil maakt wanneer je hem dood.

Laat ik daarbij melden dat de Achievements pagina op WikiGTA later online is gekomen dan de Verhaallijn keuzes, waardoor er geen rekening mee gehouden is. En om het voor eens en altijd duidelijk te maken, alle 14 Random Characters zijn nodig voor de Achievement "No More Strangers". Ik dacht zelfs dat je voor de RC's al hun missies moet voltooien, wat voor bijvoorbeeld Brian drie missies inhoud. (Ben ik niet 100% zeker)

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

WikiGTA raadt dit inderdaad zijn bezoekers aan, omdat, wanneer je Clarences leven spaart, hij als Random Character terug komt, waarbij hij je probeert te vermoorden. Je kan hem maar beter in de missie Holland Nights al vermoord hebben, want anders kan je hetzelfde opnieuw doen. Wat dus inhoud dat het geen verschil maakt wanneer je hem dood.

Laat ik daarbij melden dat de Achievements pagina op WikiGTA later online is gekomen dan de Verhaallijn keuzes, waardoor er geen rekening mee gehouden is.

Nou, volgens mij was Clarence vermoorden in die RC missie makkelijker, je covert achter een muurtje, je pakt je M4, en je schiet zonder te mikken als Rainbow Six stijl hem zo dood.

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, volgens mij was Clarence vermoorden in die RC missie makkelijker, je covert achter een muurtje, je pakt je M4, en je schiet zonder te mikken als Rainbow Six stijl hem zo dood.

Later,

In de missie Holland Nights zal hij zich op het einde vastlopen op het dak. Je hebt dan de keuze om weg te lopen, of hem te doden. Aangezien hij je als Random Character probeert te vermoorden, is het net zo gemakkelijk om hem meteen in de missie te vermoorden, aangezien je er dan meteen vanaf bent. Wanneer je op de PlayStation speelt, of niets in de Achievements ziet is Clarence in Holland Nigts vermoorden veel gemakkelijker, want anders moet je hem ook nog eens moet opzoeken om hem om te leggen. Wanneer je wel voor de Achievements gaat moet je hem natuurlijk laten leven. Ik zie ook zojuist dat Svenie het al heeft toegevoegd op de Verhaallijn keuzes-pagina, dus daar kunnen ook geen vergissingen meer over komen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, het lijkt mij ook heel dom van R* als ze dat echt zo is. Want dan zou ik het ook niet meer 100% kunnen uitspelen. Maar op wikiGTA staat wel dat die erbij horen. Als dat zo is, vind ik het erg dom gedaan, want dan zou ik een helemaal opnieuw moeten beginnen om het spel 100 % uit te kunnen spelen.

Je kunt nog wel degelijk IV uitspelen voor 100%, je kunt alleen de Achievement niet meer halen. Je kunt inderdaad niet meer de Achievement halen dus overnieuw spelen is misschien wel je enige keuze. Je moet alle Random Characters doen (Cherise, Ivan en Clarence hoeven niet omdat je ze in bepaalde missie kan doden). Voor de Achievement moet je wel Cherise, ivan en Clarence laten leven anders kun je het niet halen. Wat ik me wel bedenk is dat als je op deze savegame alle Achievements haalt behalve No More Strangers dat je als je een nieuwe savegame maakt en daar alleen No More Strangers haalt dat je ze dan ook allemaal hebt alleen dan heb je daar 2 savegames voor gebruikt. Voor sommige Random Characters moet je wel missies hebben gedaan dus dat moet je dan wel weer even doen maar het lijkt me wel de beste oplossing.

Link to comment
Delen op andere websites

Achievements zijn er toch meer als je een nieuwe uitdaging wilt? Tenminste, ik speel het eerst 100% uit en dan kijk ik wel naar de achievements. En ja, je kan GTA IV wel 100% uitspelen zonder de achievements te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, volgens mij was Clarence vermoorden in die RC missie makkelijker, je covert achter een muurtje, je pakt je M4, en je schiet zonder te mikken als Rainbow Six stijl hem zo dood.

Later,

In de missie Holland Nights zal hij zich op het einde vastlopen op het dak. Je hebt dan de keuze om weg te lopen, of hem te doden. Aangezien hij je als Random Character probeert te vermoorden, is het net zo gemakkelijk om hem meteen in de missie te vermoorden, aangezien je er dan meteen vanaf bent. Wanneer je op de PlayStation speelt, of niets in de Achievements ziet is Clarence in Holland Nigts vermoorden veel gemakkelijker, want anders moet je hem ook nog eens moet opzoeken om hem om te leggen. Wanneer je wel voor de Achievements gaat moet je hem natuurlijk laten leven. Ik zie ook zojuist dat Svenie het al heeft toegevoegd op de Verhaallijn keuzes-pagina, dus daar kunnen ook geen vergissingen meer over komen. :)

Oh, dan was ik in de war met een andere missie, my bad.

Maar als nog, Clarence, als ie je weet te vermoorden, ben je niet zo goed volgens mij, want hij is wel erg makkelijk.

Dus gewoon laten leven, is leuker :puh:

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...