kamranoi Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 rate ze even en geef ook een tip. Reageren
kamranoi Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 please. iemand... verteld welke 'et mooist is en welke het slechts is en rate ze het liest allemaal. Reageren
Sprunk Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) Je moet er ook geen 5 tegelijk posten, dan ben je gelijk een half uur bezig met raten.... Maargoed, ik geef elke sig een kleine rate en een cijfer! 1: redelijke sig, alleen had je beter de 2e render (waar je zijn shirt ziet) weg kunnen laten. 7/10 2: beter dan de eerste, leuke achtergrond met leuke effecten 8/10 3: hetzelfde als de 2e. Ik hou zelf niet zo van anime etc maar toch ook net als de 2e wel redelijk mooie effecten 8/10 4: Vind ik niet mooi, de achtergrond is veel te druk vind ik. 5/10 5: vind ik samen met 2 de mooiste van allemaal. 8/10 Bewerkt: 14 juli 2008 door tommatje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.