nivekvw Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Hallo, Een tijdje geleden heb ik San Andreas meerdere keren uitgespeeld. Na de installatie op m'n nieuw pc, loopt alles perfect tot;in het spel; ik in een voertuig stap: Je wordt in het begin uit de auto gegooit en word je verplicht om op die fiets te stappen. Na ik m'n muis, 3seconden los laat (rijdend op die fiets), begint het beeld rond te draaien rond CJ. Rijden als een zotdraaiend beeld dat je niet kan zien wat voor u is gaat totaal niet. Wanneer je weer aan de muis komt kan je het beeld weer gewoon zetten. Maar dan na 3seconden terug weer zotdraaiend beeld ipv het gewoon achter CJ blijft. Om een hele tijd aan m'n muis te zitte om dat beeld redelijk te krijgen dat ik zie waar ik rij, is wel irritant. Heb al zitten zoeken hoe het komt, niets gevonden, alle instellingen zitten wijzigen nog geen effect. En ik weet zeker dat het vroeger niet zo was. Patch geinstalleerd, Videodriver geupdate, directX geupdate. Nog geen effect. Het is degelijk dat het beeld zot rondraait wanneer ik in een voertuig zit en niet gewoon op straat loop. Iemand enig idee? Bedankt! PC: Intel® Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz 4.0 GB RAM NVIDIA GeForce 8600 GT: 2.0 GB video RAM Windows Vista Ultimate 64bits Reageren
GtaSlave Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Maak je muismat eens schoon en de onderkant van je muis. En als je een ''balletjes'' muis hebt haal het balletje eruit en maak alles even schoon. En je kan ook nog even zonder muismat proberen. Succes. Reageren
nivekvw Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Heb alles gedaan wat je zei. Heb ook een andere muis geprobeerd. Nog geen effect. De game opgestart zonder muis aangesloten en zo te zien draait het beeld zonder muis ook nog rond. Ik sluit die weer aan, geen effect, heb bij instellingen joypad eens ingesteld die ik niet heb. Maar ook dat beeld blijft rondraaien. Iemand nog ideeën? Reageren
Sprunk Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Probeer eens om je gta_sa.set te verwijderen uit je GTA San Andreas user files map. Die vind je in "Mijn documenten" in het gta_sa.set bestand staan alle instellingen. Als je die dus verwijderd staan de controls en display settings ect. weer op standaard. En als dat niet helpt kun je met C of met de V ingame de camerastand wijzigen. Succes! Reageren
nivekvw Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 gta_sa.set is verwijderd, na opnieuw opstarten weer hetzelfde. Herinstallatie ook ondertussen gedaan. Ook geen effect. - Aan de instellingen is er dus geen probleem - Aan m'n muis ook niet (zelfs zonde rmuis aangesloten draait het beeld zot) - Herinstallatie maakt niets uit. Wel is opgevallen, stilstaand op de fiets zitten, draait dat beeld totaal zot. Maar als ik ermee rijd, dan blijft he beeld wel vaststaan altijd links van CJ. Ook in een auto. Maar als ik dan weer afrem, draait het beeld zot. Ookal zet ik al rijdend het beeld terug achter CJ. Komt weer terug links van hem. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Op de één of andere manier zit er een toets vast bij jou. De toets die ervoor zorgt dat je het beeld draait. Of dit nu van je toetsenbord, muis of joystick is weet ik niet. Ik hoop dat je hier wat mee kan. Succes Reageren
nivekvw Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Ok, dit is wel erg raar. Joystick ontkoppelt, héhé, het werkt. Allemaal bedankt!! Kan ik nog eens lekker gamen. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 ... heb bij instellingen joypad eens ingesteld die ik niet heb...Waarom zei je dan dat je die niet hebt? Reageren
nivekvw Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 Joystick en Joypad is iets verschillend. Joypad is zoals een PS-controller, terwijl een Joystick een stick is, meestal gebruikt voor vliegsimulaties. Maar zo te zien, of de functie van Joypad uit of aan staat, die Joystick had nog steeds effect. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 14 juli 2008 Rapport Geplaatst: 14 juli 2008 (bewerkt) Joypad is waarschijnlijk gekozen als verzamelnaam voor joysticks en gamepads. En je had zelf ook kunnen nagaan welke aangesloten randapparatuur op jou PC mogelijk wel of geen oorzaak zouden kunnen zijn zoals je dat getest had met je muis. Waarschijnlijk kan je dit (voortaan) voorkomen door de joystick niet op z'n kant te leggen of door 'm opnieuw te calibreren, misschien dat je 'm nog kan gebruiken bij het spel. Bewerkt: 14 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.