niko belic Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 ik heb net ondekt dat als je met een vriendin uit gaat in je maakt haar bang (door te schieten ) dan wordt de date afgelast. maar vanaf dat moment is die auto is die auto bullet proof en kan niet meer ontploffen PS het kan met iedere auto Het enigste want je nodig heb is een vriendin (met veel relatie procenten want er gaat een hoop van af) Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Lijkt me handig. Ga ik wel eens proberen, maar het lijkt me een soort glitch. Reageren
Fa_ Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Maar dan is heb je 35% fondness bij die vriendin en dan krij je meestal een bericht dat ze je niet meer wilt zien . Maar het is wel handig voor als je 6 sterren hebt Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Maar dan is heb je 35% fondness bij die vriendin en dan krij je meestal een bericht dat ze je niet meer wilt zien . Maar het is wel handig voor als je 6 sterren hebt Nah, dat maakt toch niet zo veel uit. Doe het bij Michelle ofzo, je kan haar niet kwijt raken. En anders sla je het toch op een aparte savegame op, dan kan je daar lekker het Wanted level systeem testen . Reageren
Wienish Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Maar dan is heb je 35% fondness bij die vriendin en dan krij je meestal een bericht dat ze je niet meer wilt zien . Maar het is wel handig voor als je 6 sterren hebt Ik had Carmen 100%, toen had ik haar gedumpt, en nu is 't daarmee ook 35% :$ Vind het wel grappig.. Maar ehh, ontopic: ik heb ook zo'n filmpje gezien van die glitch Reageren
FerryN Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Maar dan is heb je 35% fondness bij die vriendin en dan krij je meestal een bericht dat ze je niet meer wilt zien . Maar het is wel handig voor als je 6 sterren hebt Ik had Carmen 100%, toen had ik haar gedumpt, en nu is 't daarmee ook 35% :$ Vind het wel grappig.. Maar ehh, ontopic: ik heb ook zo'n filmpje gezien van die glitch Ja, ik ook, even zoeken. Hier is ie. Later, Reageren
niko belic Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 ik heb het natuurlijk gedaan maar wil je het zelf ook proberen maar wil je al je vriendinnen houden dan zou ik het niet doen. want ik heb het met Carmen gedaan sinds die tijd krijg ik allen nog maar voicemail Reageren
Wienish Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 ik heb het natuurlijk gedaan maar wil je het zelf ook proberen maar wil je al je vriendinnen houden dan zou ik het niet doen. want ik heb het met Carmen gedaan sinds die tijd krijg ik allen nog maar voicemail Carmen moet je ook 's nachts bellen, dan heeft ze alleen zin om te gaan... Of je gaat terug naar lovemeet.net :$ Reageren
niko belic Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 oke ze heeft me net gedumpt dus ff wachten geblazen :$ Reageren
Wienish Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 maar ehh, als je die auto even op zo'n parkeerplekje zet, je gaat een uurtje of 2 loltrappen en dan ga je terug naar die auto, is ie dan nog steeds bestand tegen explosies en vuur? Reageren
niko belic Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 (bewerkt) volgens mij wel want ik save de en startte opnieuw mijn game en ik schoot met een RPG er tegen aan en hij ontplofte niet PS je krijgt zo antwooord op je vraag Alex Bewerkt: 12 juli 2008 door niko belic Reageren
niko belic Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Het antwoordt ja de auto blijft de hele tijd bullet vrij Reageren
Wienish Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Het antwoordt ja de auto blijft de hele tijd bullet vrij Dat word leuk voor mijn Inferneusjes :$ Reageren
Valto Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Wow dat is echt vet Carmen was zo saai dat ik haar toch niet date dus gewoon ff 1x daten auto bulletproof maken en voila! Haha Reageren
Wienish Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Wow dat is echt vet Carmen was zo saai dat ik haar toch niet date dus gewoon ff 1x daten auto bulletproof maken en voila! Haha Ik ben 3 keer met haar naar de striptent gegaan, had ik al 100% met 'r o.O Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.