Hackman Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Als ik het goed begrijp moet je een drive-by doen in de auto die je bullet proof wil hebben? Dan zal ik dat binnenkort ook wel eens proberen. Als een vriendin je trouwens dumpt kun je haar nog terug krijgen dacht ik. Gewoon even verder spelen en daarna zal je haar gewoon weer kunnen daten op Lovemeet/Craplist en als je haar dan date is het net alsof je elkaar nog nooit eerder hebt ontmoet. Ik ga het zeker een keer proberen zodra ik er weer mee bezig ga, het is namelijk wel handig voor sommige missies en ook sommige Achievements zoals 5 minuten 6 sterren overleven. Het lijkt me trouwens ook wel leuk dat je een keer kunt schuilen achter een auto terwijl hij niet binnen een minuut is ontploft. Handig gevonden, maar hoe kwam je ooit op het idee om je vriendin bang te maken? En werkt het maar één vriendin of bij allemaal? Reageren
niko belic Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 (bewerkt) ik reed perongeluk tegen en gang wagen aan en toen schoot ik terug. toen deed de game even niks meer ongeveer 5 seconde toen was ik terug bij Carmens huis toen dacht ik wat heb ik nu gedaan stoen schoot ik boos mijn infurnus aan pijn maar hij ontplofte niet Bewerkt: 12 juli 2008 door niko belic Reageren
niko belic Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 (bewerkt) effe checken............. ja de ramen zijn ook bullet proof bij mij Bewerkt: 12 juli 2008 door niko belic Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Wel Handig lol dus je schiet door t raam van de auto, je vriendin word bang en stapt uit de auto en rent weg, de politie hoort t en begint te schieten op jou kar, en jij zit mooi in de auto te kijken hoe de politie je auto probeert te mollen. XD Reageren
Swiggers Geplaatst: 12 juli 2008 Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 Haha, leuke Glitch. Echt knap hoe ze dit nou weer kunnen uitvinden. Wie komt nou weer op zoiets ? Opzich best fijn als je een bullet proof auto hebt met een lastige missie. Reageren
niko belic Geplaatst: 12 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2008 (bewerkt) het engiste is dat agent je wel nog kunnen aresteren en dan ben je hem kwijt die auto PS de wagen is echt bullet proof alleen je ziet wel kogel gaten maar hij ontploft niet en je kan het al doen na de missie First Date want michelle hou je tot de missie The Snow Storm dus genoeg tijd Bewerkt: 12 juli 2008 door niko belic Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 het engiste is dat agent je wel nog kunnen aresteren en dan ben je hem kwijt die auto PS de wagen is echt bullet proof alleen je ziet wel kogel gaten maar hij ontploft niet en je kan het al doen na de missie First Date want michelle hou je tot de missie The Snow Storm dus genoeg tijd Als je goed doorrijd, is het eerste geen probleem. Maar kunnen ze je eigenlijk wel raken? Als je bv. 3 sterren hebt dan komt er zo'n mannetje met een shotgun recht voor je staan en die schiet dan echt je kop eraf . Ik zal het vanmiddag echt eens proberen. Reageren
niko belic Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 ik heb al met een shotgun op mijn auto raam staan schieten maar het glas laat niks door Reageren
rjravi1 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 maar die auto kan toch wel beschadigt raken als je tegen iets botst ?? Reageren
niko belic Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 ja hij kan wel kapot maar hij gaat niet roken of exploderen Reageren
Wienish Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 ja hij kan wel kapot maar hij gaat niet roken of exploderen Oef, dan ga ik 't meteen doen zeg :o Reageren
niko belic Geplaatst: 13 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 er is bij mij een bullet proof Patriot geboren Reageren
rjravi1 Geplaatst: 13 juli 2008 Rapport Geplaatst: 13 juli 2008 ja hij kan wel kapot maar hij gaat niet roken of exploderen siri kga het dan meteen doen met een patriot :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.